Vi har altid et event til dig.
Tjek vores mange WakeUps, seminarer og konferencer ud her!
Se kommende events her
Lige straks kan vi præsentere efterårets WakeUps, og vi lover at der er noget at se frem til! Hvis du vil have en invitation, så husk at skrive dig op til vores nyhedsbrev. Og mens du venter, kan du med fordel tage et kig i vores store arkiv
Vi har allerede en masse spændende events planlagt resten af 2021.
Tjek, om der er noget for dig.
Online WakeUp - Få din tracking til at smitte positivt af på bundlinjen gennem formidling og aktivering
På dette WakeUp kan du høre mere om, hvordan Norlys, Danmarks største energi- og telekoncern, arbejder med CX Tracking. I Norlys måler man ikke bare for at måle. I stedet fungerer tracking som et styringsværktøj, hvor der arbejdes benhårdt på at aktivere indsigterne ud i hele organisationen for at kunne drive adfærd og forandringer, som man i sidste ende ved vil smitte positivt af på forretningen. Vi får besøg af Kamilla Hegnsgaard Sørensen, Head of Customer Insights og Carsten Wiberg, Senior Customer Insight Manager fra Norlys, som fortæller om deres arbejde med CX tracking. En af nøgleingredienserne i at få en tracking til at leve er formidling. Derfor har Insights-teamet hos Norlys dedikeret sig til at finde de historier, som kan udledes fra data i trackingen, og fortælle dem rundt omkring i organisationen, så medarbejderne forstår, hvorfor de bør agere anderledes, og hvordan de gør det.
Se vores tidligere events her
Hvad enten du er på besøg for første gang eller genbesøger for at se et gammelt WakeUp, så er vi glade for at se dig! Herunder finder du alle vores events fra de seneste år. Alle vores online WakeUps er optaget og kan genses. Derudover kan du finde spændende slidedecks, indsigtsrapporter m.m. for alle vores afholdte WakeUps.
Se med på dette spændende WakeUp, hvor vi gør dig klogere på hvordan du kan få indsigter og strategi ud at leve i organisationen gennem interaktive og dynamiske contentformater. Vi får besøg af Brødrene Dahl, som Wilke har hjulpet ad flere omgange med at forstå deres butiksoplevelse bedre. Som en del af leverancen, producerede vi indsigtsvideoer, hvor vi kombinerer de vigtigste findings og anbefalinger fra studiet med udsagn om oplevelsen fortalt af kunderne selv. På dette WakeUp kan du blive klogere på hvordan du kommunikerer viden i øjenhøjde til din interne målgrupper gennem videoer, explainers og Insight Hubs
Hvordan skaber du gode oplevelser, der imødekommer behovene i din strategiske målgruppe? Det kan du blive meget klogere på, hvis du ser dette WakeUp, hvor vi får besøg af Storcenter Nord! Kundeindsigt er nøglen til at kunne drive en succesfuld forretning, og igennem dybdegående kundeindsigt, opnår du forståelse af dine målgruppers behov, ønsker, holdninger mv. ift. din forretning. Kundeindsigterne giver dig et naturligt udgangspunkt for den strategiske retning og fundamentet til at designe de helt rigtige oplevelser. Derfor har vi hjulpet Storcenter Nord med at gennemføre et omfattende segmenteringsstudie - se med, hvis du vil vide hvordan Storcenter Nord har brugt indsigterne i deres oplevelsesdesign!
Vil du lære hvordan du kommer dybere ind i din virksomheds kundefokus? Så skal du se med på dette WakeUp, hvor Sydbank kommer på besøg. I 2020/21 satte Wilke og Sydbank en 6-trinsraket i kredsløb omkring Sydbanks livsfasesegmenter. Projektets fokus var at få et større udefra-ind perspektiv og at få udfyldt livsfaserne med konkrete behov, pains og mulighedsrum. Sydbank ønskede at få en større forståelse for kundernes finansielle modenhed, deres oplevelser og opfattelser, samt behov for guidance til en bedre samlet afdækning af kundernes udfordringer i livet i forhold til bank.
Vil du blive klogere på, hvordan du sætter den pris, der holder forbrugerne i folden og forbedrer din position i markedet? Så skal du se med d. 4. maj fra 09.00-10.00! Vi får besøg af Christian Noer, Streaming Marketing i Discovery+, som bl.a. vil fortælle om udgangspunktet for at igangsætte projektet, hvad de har lært undervejs og hvordan indsigter og anbefalinger fra studiet har skabt værdi efterfølgende.
Og så får du indblik i hvordan vi i Wilke arbejder med at finde de rigtige priser gennem vores prissimulator. Per Olander, Data Insights Senior Consultant i Wilke, fortæller hvordan vi konstruerer prissimulatoren, så den tager højde for alle relevante faktorer i et givent marked, og hvordan man løbende kan anvende den til at finde de rigtige priser i takt med at markedssituationen eller forbrugerbehov ændrer sig.
Do you want to know how measuring the taste and sensory experience of your products can help increase their chance of success? It’s pretty obvious that if your product doesn’t taste good, it has no chance of becoming successful. In fact, it’s both the physical and sensory experiences of your product that determines its likeability of success. History reveals, that most often there’s a direct correlation between high sales figures and high performance on sensory experience. For more than a decade, Wilke has been testing the actual consumption- and product experience for a variety of products. In this webinar, Wilke and sensory expert Sidsel Jensen, share advice on how measuring taste and tactile experiences can be used in product and quality monitoring and product development!
Vil du lære hvordan du kan identificere helt nye mulighedsrum, ved at forstå dine kunders behov? Så skal du se med på dette online WakeUp, hvor vi får besøg af Tryg. Sammen har vi gennemført et omfattende kvalitativt studie af kundernes behov i hverdagen. Indsigterne har vi brugt til at identificere nye mulighedsrum, som vi har bedt kunderne rangere efter attraktivitet. Hør hvordan Tryg har brugt indsigterne, og hvordan de nu kan prioritere de innovationsindsatser, der skaber størst værdi for kunderne.
Hvor vigtigt er det, at din serviceoplevelse afspejler dit brands værdier? Og hvordan lykkes du med det i praksis? Det kan du se frem til at blive klogere på, når vi får besøg af kundeansvarlig, Anita Pilgaard fra Rema 1000! Med de to indlægsholderes indsigter, får du til dette WakeUp inspiration til at få dit brand til at leve i din serviceoplevelse.
På dette WakeUp kan du blive klogere på, hvordan Socialdemokratiet har arbejdet med at positionere partiet/virksomheden, og Mette Frederiksen/CEO op til det netop overståede folketingsvalg. Med et særligt fokus på de yngre vælgere. Vi har inviteret Nana Zarthine Christensen, Særlig Rådgiver, Statsministeriet, og Anders Bak Cohr, Kampagnechef i Socialdemokratiet til at fortælle om deres arbejde med at udvikle et corporate influencer program, hvad de har fået ud af det (foruden det fantastiske valgresultat) samt hvordan man sikrer, at kommunikationen altid er i øjenhøjde med målgruppen.
At have en god kundeservice er efterhånden blevet en hygiejnefaktor når vi snakker kundeoplevelser, men hvis du ikke involverer dine kunder, når du designer serviceløsninger, kan det være svært at identificere de mest værdiskabende elementer. Først når man forstår hvad der driver en god oplevelse, kan man levere selv samme. Enhver virksomheds vision bør således være at drive en kundefokuseret forretning, hvor der lyttes til kundernes forventninger, og hvor man hver dag gør alt der gøres kan, for at overgå dem!
2022
Er dit brand positioneret rigtigt i markedet? Ovenstående spørgsmål er svært at svare på. Men ved at tage udgangspunkt i forbrugssituationer og underliggende behov, kan du nemmere navigere i markedet, end hvis du kun har en forbrugersegmenteret tilgang. For mange forbrugere gælder det nemlig, at de er i forskellige segmenter alt afhængig af hvilken forbrugssituation, de befinder sig i. Dette WakeUp er derfor til dig, der vil blive klogere på Demand Space-tilgangen og hvad du kan bruge den til. Vi vil sammen med Rynkeby tale dig igennem, hvordan vi med Demand Spaces har formået at styrke Rynkebys position over for detailhandlen set i forhold til sortimentsstyring, udvikling og input til produktudviklingen.
Vil du vide mere om udviklingen blandt danske lønmodtagere? Hvad de forventer fra jeres organisation i forhold til den grønne omstilling? Og drøfte hvordan fagbevægelse kan udvikle medlemstilbud til at kunne blive en værdifuld sparringspartner, når medlemmerne skal uddanne sig inden for den grønne omstilling? Så skal du med til online WakeUp d. 13. oktober fra 09.00-10.00, hvor Jakob Sand Kirk, Strategisk Rådgiver Mads Samsing, Næstformand i HK og Morten Schrøder, CCO i Wilke vender indsigterne i en spændende paneldebat! Glæd dig til at få indblik i indsigterne såvel som hvordan du arbejder videre med dem!
One of the challenges of segmentation is to translate the insights into action and value-creating activities. Together with the consulting company LeapQ , we have developed a model for how you as a company can solve this challenge and create a solid insights-rich basis for prioritizing segments, developing value propositions, product development and channel selection. And together with LeapQ, we have completed several multinational projects on both B2C and B2B markets. You can look forward to hearing a lot more about the project when we invite you to an online Wilke WakeUp on November 15th from 09.00-10.00. We are glad to present two speakers from LeapQ, Kathrine Scheibli and Stephen Blanchette as well as our own partner Søren Pedersen.
Bæredygtighed er blevet et konkurrenceparameter, da mange forbrugere går meget op i, hvordan virksomhederne behandler kloden. Hver tredje danske forbrugere går højt op i bæredygtighed og virksomhederne mærker et pres fra forbrugernes side for at være mere bæredygtig. Mange virksomheder gør allerede en del, men gør de nu også det, som forbrugerne sætter pris på? Bliv klogere på dette WakeUp, hvor vi får besøg af Børsen, der fortæller om deres nye formater, hvor formålet er at sætte fokus på grøn omstilling i dansk erhvervsliv. Og hør samtidig mere om Wilkes nye bæredygtighedsmonitor, der hjælper din virksomhed med at træffe lønsomme beslutninger, der matcher dine forbrugeres krav og behov i relation til bæredygtighed!
Har du den imageposition du er berettiget til? Det spørgsmål kan du kun besvare, hvis du løbende følger din position i forhold til dine konkurrenters og hvis du måler på effekten af dine aktiviteter i markedet, så du ved hvilke håndtag du skal gribe i, hvis det ikke går som det skal. På dette WakeUp fortæller Wilke og PFA dig hvordan du skal bygge din imagetracking, og ikke mindst hvordan du får resultaterne ud i organisationen, så der kan blive taget action på konklusionerne.
I Danmark er over 90% af alle danskere (18 år+) medlem af mindst et fordelsprogram*. I gennemsnit er danskerne medlem af 4,6 forskellige fordelsprogrammer og dette tal forventes at stige i fremtiden. To af de største fordelsprogrammer i Danmark står Salling Group og Matas bag. Til dette webinar sætter vi fokus på hvordan et succesfuldt fordelsprogram skabes på baggrund af blandt andet kundeindsigt. Derudover ser vi på, hvordan Salling Group og Matas arbejder aktivt på at skabe gode kundeoplevelser for deres medlemmer.
Gennem godt 10 år har Wilke arbejdet sammen med BoConcept om at udvikle den bedst mulige kundeoplevelse i butikker over hele verden. Det har været en rejse der er gået over Mystery Shopping og Exit interview, til i dag primært at består af en online opfølgning på kundernes oplevelser i interaktionen med BoConcept gennem hele indkøbsrejsen; - med NPS i centrum. Udover den løbende monitorering har BoConcept brugt data som et værdifuldt værktøj til at udvikle butikkerne og træne personalet gennem egen træningsprogrammer. Til dette WakeUp kan du høre mere om, hvordan kundedata er blevet konverteret til bedre kundeoplevelser globalt.
Til dette gratis online WakeUp kan du få svar på, hvad medlemmerne synes om OK21 og fagforeningernes indsats. Jakob Sand Kirk og Henrik Andersen gennemgår resultaterne fra analysen, og kommer med input til, hvordan medlemmerne oplever OK21 såvel som fagforeninger generelt, og hvilke forventninger de har til fremtiden. Det er gratis at deltage.
Den online dagligvarehandel er steget markant over den seneste årrække, og danskerne benytter i stigende grad muligheden for at få leveret varerne lige til døren. Markedet for hjemmelevering af dagligvarer er præget at få store udbydere, der udover at konkurrere med hinanden, har de klassiske fysiske butikker som konkurrenter. Det stiller krav om en knivskarp forretningsmodel, der lever op til kundernes tårnhøje forventninger. Lær hvordan du lykkes med at anvende kundefeedback til at skabe bedre oplevelser for dine kunder.
2021
Customer Day 2022 er 6 intense timer spækket med viden. I år udvider vi fra et til hele fire spor, hvor du kan blive klogere på kunden inden for digitalt salg & marketing, ledelse, tech & AI og selvfølgelig - CX. Hvis du er med torsdag d. 10. november 2022, så lover vi, at vores spændende gæstetalere vil gøre dig klogere på hvordan du kommer i gang, lykkes eller blive inspireret af kundecentrisk ledelse, personaliseret content, digital lead generation i BTB, account based marketing, AI/kunstig intelligens, stemmestyring, chatbots, video marketing, kanalstrategi, micro moments og meget, meget mere.
Grøn omstilling er et hyppigt diskuteret emne, og der bliver iværksat adskillige initiativer både fra politisk hold og fra forskellige organisationer for at sikre, at Danmark når målet om en 70% reduktion af landets CO2-udledning inden 2030. Trods disse bestræbelser er der stadig advarsler om, at tempoet er for langsomt, og at målsætningen måske ikke kan nås. Men hvad siger fakta? Det kan du få mere at vide om på WakeUp’et, hvor vi dykker ned i status og fremtiden for den grønne omstilling blandt forbrugerne, i kommunerne og i industrien.
Digital selvbetjening, chatbots, IA, stemmestyrede bots og vi kunne blive ved! Digitale kundeinteraktioner er kommet for at blive, men brugerne har stadig behov for den menneskelige dimension. Hvor og hvornår er det vigtigt? Og hvordan gør man i praksis? Det kan du blive klogere på til dette WakeUp.
På dette online WakeUp hylder Wilke sammen med FinansWatch de danske finansvirksomheder, der klarer sig bedst med deres digitale udvikling, hvor vi også sætter fokus på den finansielle sektors relation til kunderne i en stadig mere digital verden. Her løfter vi bl.a. sløret for årets resultater af projektet Digital Finans 2021 og kårer vinderne.
På dette WakeUp vil Omnichannel manager hos Bilka og BR, Mette Lauritzen fortælle om Bilkas rejse fra klassisk retailer til en topmoderne omnichannel virksomhed, og komme med refleksioner over, hvilke valg Bilka har måtte træffe for at nå de høje ambitioner. Desuden vil Mette komme med sine bud på hvilke tendenser hun holder øje med fra sin position som Omnichannel Manager i Salling Group.
På dette WakeUp kan du høre mere om de overvejelser du skal gøre dig – hvad enten du allerede måler på dine kunders oplevelser med dig, eller om du gerne vil gøre det i fremtiden. Vi får besøg af Plantorama, som det seneste år har accelereret deres online univers, og er i gang med en transition fra en klassisk retailer til en moderne omnichannel virksomhed, hvor de online og fysiske kanaler smelter sammen
På dette online WakeUp giver vi dig sammen med Sophie Bohr Grønbæk fra Undo og Jens Almegaard, selvstændig kommunikationsrådgiver, inspiration til, hvordan du kan designe fleksible løsninger, der passer til dine kunders behov. Kunderne vil i stigende grad have fleksible, customized løsninger. Og det er et spørgsmål om tid, før dine konkurrenter laver netop de løsninger før dig. Vil du have inspiration til, hvordan du bedst afdækker dine kunders behov - og designer fleksible løsninger, der passer hertil? Så tilmeld dig dette WakeUp.
Til dette WakeUp kan du blive klogere på bæredygtig emballage. Vi har inviteret Carlsberg, Coop og Færch Plast til at fortælle om deres arbejde med bæredygtig emballage, og Wilke fortæller samtidig om, hvordan forbrugerne oplever bæredygtig emballage. Hvor oplyste er de - og hvad er de villige til at betale, både i form af penge og afkald på funktionalitet?
Tirsdag d. 9. marts fra 09.00-10.00 kan du komme til online WakeUp med Imerco og blive klogere på, hvordan du sætter kunden i centrum i en digital tidsalder. I dette webinar vil Wilke sammen med CCO hos Imerco, Lotte Wøldiche Præstgaard, sætte fokus på, hvordan det online og offline univers skal sikre en god kundeoplevelse i de forskellige kontaktpunkter. Daniel Ebert Pedersen præsenterer den nyeste udvikling indenfor e-handel, og vil præsentere en case baseret på Wilkes e-handelsmonitor.
På dette online WakeUp snakker vi om børns forståelse af penges værdi og hvordan de bruger penge, samt hvilke udfordringer det giver forældrene og hvordan de løser de udfordringer. Derudover fortæller Louise Lillelund Degn-Ovesen, Kommunikationschef fra Sydbank, hvad studiet af børn og deres forældre har bragt af unikke indsigter for deres forretning, samt hvordan det konkret er blevet anvendt som tiltag i deres bank. Læs mere om eventet og find tilmeldingen her
På dette WakeUp kan du blive klogere på, hvordan du gennem stærk digital formidling kan få data ud at leve i organisationen. Vi får besøg af Annika Gjerlevsen Harreskov fra VELUX, som vil fortælle hvordan hun arbedjer med at få indsigt og mennesker til at mødes. Mikkel Kruhøffer fra Wilke lærer os, hvordan man med enkle greb, kan formidle og præsentere data digitalt, så modtagerne bedst forstår og husker budskabet.
Start dagen med en fantastisk inspirerende lille time og hør hvordan Nuuday arbejder med tilfredshedsmålinger. Hør tillige hvordan Nuuday, sammen med Wilke, fik flyttet de faste målinger fra deres tidligere leverandør over til Wilke uden at det havde betydning for Nuudays evne til at træffe kritiske beslutninger baseret på kundeindsigt. Mød Bo, Anders og Brian, der guider jer igennem, hvordan I også, på systematisk vis, kan tænke kundeindsigter ind i måden I driver jeres forretning på.
2020
På dette seminar afholdt i samarbejde med Copenhagen Future TV, kan du blive meget klogere på, hvad Disneys indtog i Danmark med streamingtjenesten Disney+ har betydet. Ikke kun for konkurrenterne og streamingmarkedet, men også for brugerne og den danske kultur. Du kan se frem til indlæg fra Claus Bülow Christensen, Mette Stensbek Christensen og Christian Monggaard.
I dette Online WakeUp vil du blive klogere på de nyeste tendenser inden for e-handel i Danmark og hvorfor behovet for sammenspillet mellem de fysiske butikker og onlinehandlen, aldrig har været større.
Hør Zalando fortælle hvordan omnichannel partnerskaber kan give en ekstra dimension til forretningen, ved at tage udgangspunkt i deres nye koncept Connected Retail.
På dette WakeUp får du tips og tricks til, hvordan du kan arbejde med svære målgrupper og ikke mindst, hvordan du høster værdien af dine indsigter. Derudover fortæller Lise fra Telenor om opbygningen og udbredelsen af deres program, #digitalpænt, og hvordan Telenor bruger agile metoder og input fra målgruppen til konstant at udvikle programmet.
På dette WakeUp kan du blive klogere på, hvordan du imødekommer den accelererede forbruger- og markedsudvikling med en analyse af den totale portefølje! Hør om Allers behov for at tage et grundigt blik på porteføljen, og hvor de står i dag ift. ændringer og initiativer for hele koncernen. Og hør Mette Stensbek Christensen fra Wilke fortælle om vores tilgang til porteføljestyring, og hvad du får ud af det!
På dette WakeUp kan du blive klogere på fremtidens elmarked. Vi havde besøg af Viegand Maagøe og UserGap, som sammen med vores egen Søren Pedersen, giver et indblik i, hvilke tendenser der vil præge fremtidens elmarked. Én ting er sikkert: vinderne på elmarkedet bliver dem, der forstår hvordan de skal agere under de nye forudsætninger. Se eller gense WakeUp her.
På dette WakeUp kan du blive meget klogere på reklameformen Native Advertising. Vi får besøg af Stine Bjerre Herdel, som vil belyse reklameformen for os, og samtidig dele ud af Dagbladet Børsens rejse med Native Advertising. Desuden fortæller Daniel Ebert Pedersen fra Wilke om forbrugerperspektivet set i forhold til Native Advertising - blandt andet hvad der skal til for at lykkes.
CX Day 2020 er eventet for dig, der vil inspireres til at skabe bedre kundeoplevelser i din organisation. Programmet er spækket med spændende talere, som alle brænder for den gode kundeoplevelse. De vil lære dig om alt fra at huske mennesket i kontakten med dine kunder, til hvordan du bedst implementerer kunstig intelligens i din serviceoplevelse.
Verden er i hastig forandring, og vi kan ikke antage, at vi kender svarene på vor tids udfordringer. Corona har for alvor forandret den spilleplade, som vi navigerer på. Vi kan derfor ikke tænke os til næste træk. Wilke og Gjensidige vil med dette lille WakeUp forsøge at inspirere andre til alternative måder, hvorved man kan adressere den nye virkelighed.
Da Mette Frederiksen en aften i marts lukkede Danmark ned, betød det fra den ene dag til den næste en ny virkelighed for nyhedsmedierne. Sjældent har der været mere brug for klar, troværdig og uafhængig nyhedsdækning. Men samtidig blev mediernes indtægter med ét reduceret til en brøkdel, fordi annoncørerne trak store dele af mediebudgetterne tilbage. På dette WakeUp får du dugfriske indsigter om mediebrugernes villighed til at betale for digitalt indhold, og så kan du se frem til en spændende paneldebat med Astrid Hald Jørgensen, kommerciel direktør hos Politiken, Anders Heering, adm. direktør hos Watch Medier samt Holger Wilcks, adm. direktør hos Dansk Annoncørforening.
Den sidste tid har sat turbo på digitaliseringen overalt. Markedet kan groft sagt deles op i to lejre - dem der har øvet sig i mange år, og dem der halter efter. Fælles for alle er, at vi ser ind i en ny virkelighed med nye forventninger til kundeoplevelsen. Men hvem vinder fremtidens e-handel? Og hvordan har krisen påvirket e-handlen i Danmark? Til dette WakeUp kan du se frem til en spændende paneldebat med bl.a. tidligere marketingdirektør i Aldi, Thomas Bang og Head of Digital Business Development hos Matas, Jesper Kirkemose. Lær af deres fejl og successer i e-handels eventyret.
Kåringen af Årets Digitale Finansvirksomhed sætter for 5. år i træk fokus på den digitale udvikling i finanssektoren. I år afholdes konferencen d. 29. april 2020 hos Charlie Tango på Østerbro. Du kan allerede nu tilmelde dig Årets Digitale Finansvirksomhed.
Corona-virus og Covid-19 behøver næppe en introduktion. Vi befinder os lige nu i en uvant situation, som påvirker store dele af samfundet - herunder de fleste forretninger i Danmark såvel som resten af verden. Men selvom vi i Danmark lige nu er under lock down, og de fleste af os, er nødsaget til at gå på arbejde hver for sig, hjemme hos os selv, så betyder det ikke, at forretningen skal stå stille og at du ikke fortsat kan gennemføre kundeprojekter! Deltag i dette online WakeUp, og få vores bedste hands-on værktøjer til, at facilitere et online projekt. Vi får besøg af Aller og TDC, som allerede er godt i gang og derfor vil dele deres erfaringer med dig.
2019
En session der giver dig en dybere forståelse af børn som målgruppe, og vil give dig et indblik i børns indflydelse på familiens forbrug. Helt konkret, vil vi sætte fokus på hvordan du håndterer børn som valide respondenter og implementerer dem i din forretningsmodel.
Kom og hør tidligere kampagnechef i Socialdemokratiet, Martin Justesen, løfte sløret for hvordan Socialdemokratiet, som det eneste parti, fik de unge i tale i samarbejde med YouTube stjerner under valgkampen.
En session der giver dig en dybere forståelse af børn som målgruppe, og vil give dig et indblik i børns indflydelse på familiens forbrug. Helt konkret, vil vi sætte fokus på hvordan du håndterer børn som valide respondenter og implementerer dem i din forretningsmodel.
En session der giver dig en dybere forståelse af børn som målgruppe, og vil give dig et indblik i børns indflydelse på familiens forbrug. Helt konkret, vil vi sætte fokus på hvordan du håndterer børn som valide respondenter og implementerer dem i din forretningsmodel.
På dette WakeUp kan du lære, hvordan man får behovssegmentering helt ned i kundebasen, og Nets deler sine erfaringer med at bruge segmentering af danskerne efter deres behov, ikke alene til kommunikation og produktudvikling men helt ned i 1:1 dialogen med individuelle betalere.
På dette WakeUp lærer vi dig, hvordan du vælger imellem forskellige metoder afhængigt af, hvilken grad af innovation du ønsker at skabe, og hvor du er i innovationsprocessen. For disse faktorer hænger uløseligt sammen, og med det forkerte metodevalg er der svært at skabe gode innovationer. Vi hjælper dig med at forstå, hvordan du bedst afdækker og tester. Så er der større chance for, at din innovation bliver en succes.
Til dette WakeUp får du fortællingen om hvordan indkøb i stigende grad flyttes fra de fysiske butikker, til at foregå online.
Men hvordan skaber man så den gode fysiske shoppingoplevelse, når man er i åben kamp mod onlinebutikker og de øgede krav til convenience fra forbrugerne?
Vil du høre hvordan Københavns Lufthavn arbejder med problemstillingen? Vi får Marion Witthøfft, Head of Business Insights and Digital Development på besøg, som fortæller hvordan Københavns Lufthavn arbejder med kundedrevet forretningsudvikling og med at skabe "WOW"-oplevelser i deres nye shoppingcenter.
Spørgsmål til WakeUp eller events?
Emma og resten af Team WakeUp er klar til at hjælpe dig!
På dette WakeUp kan du høre mere om, hvordan Norlys, Danmarks største energi- og telekoncern, arbejder med CX Tracking. I Norlys måler man ikke bare for at måle. I stedet fungerer tracking som et styringsværktøj, hvor der arbejdes benhårdt på at aktivere indsigterne ud i hele organisationen for at kunne drive adfærd og forandringer, som man i sidste ende ved vil smitte positivt af på forretningen. Vi får besøg af Kamilla Hegnsgaard Sørensen, Head of Customer Insights og Carsten Wiberg, Senior Customer Insight Manager fra Norlys, som fortæller om deres arbejde med CX tracking. En af nøgleingredienserne i at få en tracking til at leve er formidling. Derfor har Insights-teamet hos Norlys dedikeret sig til at finde de historier, som kan udledes fra data i trackingen, og fortælle dem rundt omkring i organisationen, så medarbejderne forstår, hvorfor de bør agere anderledes, og hvordan de gør det.