Tilbage til Alle begivenheder

Online WakeUp: Sådan designer og analyserer du dig ind i en ny virkelighed

Design thinking - WakeUp

Start dagen med en fantastisk inspirerende god halv time og hør om hvordan I bruger indsigter og data til at designe jer ind i en ny virkelighed. Mød Vivi, Brian og Charlotte, der guider jer igennem, hvordan I ikke blot tænker jer ind i en ny virkelighed, men I i stedet designer og analyserer jer ind i den!

Hør hvordan I kan bruge indsigter, Design Thinking, og data som greb til at co-designe til nye virkeligheder. Mød erfarne strategi– og konceptudviklere fra Gjensidige og Wilke og hør om deres proces.

Verden er i hastig forandring, og vi kan ikke antage, at vi kender svarene på vor tids udfordringer. Corona har for alvor forandret den spilleplade, som vi navigerer på. Vi kan derfor ikke tænke os til næste træk. Wilke og Gjensidige vil med dette lille WakeUp forsøge at inspirere andre til alternative måder, hvorved man kan adressere den nye virkelighed.

På dette WakeUp har vi fokus på følgende spørgsmål:

  • Hvordan designer vi til nye virkeligheder?

  • Hvordan sikrer vi indsigter hele vejen i processen?

  • Hvilken forretningsmæssig læring skaber processen?

Du kan glæde dig til en spændende dialog med Vivi Kofoed Direktør, Digital, Marketing & CRM hos Gjensidige, Brian Blomholt Direktør og Partner i Wilke, Charlotte Mathiesen Designer og Human Insights Konsulent i Wilke. Hør hvad de har gjort i deres bestræbelser på at designe Danmarks bedste sundhedsforsikring samt til at høre om de procesgreb, som Wilke har anvendt i processen med alt fra indsamling af indsigter til co-design af nye produkter og test på markedet.


Gik du glip af WakeUp?

Du kan se eller gense WakeUp’et her

Forrige
Forrige
20. maj

Online WakeUp: Mediechefernes nye udfordring

Næste
Næste
1. september

CX Day 2020