Tilbage til Alle begivenheder

Online WakeUp: Sådan kommer du i gang med image-tracking

Har du den imageposition du er berettiget til?

Det spørgsmål kan du kun besvare, hvis du løbende følger din position i forhold til dine konkurrenters, og hvis du måler på effekten af dine aktiviteter i markedet, så du ved hvilke håndtag du skal gribe i, hvis det ikke går som det skal.

På dette WakeUp fortæller Wilke og PFA dig hvordan du skal bygge din image-tracking, og ikke mindst, hvordan du får resultaterne ud i organisationen, så der kan blive taget action på konklusionerne.

Do’s and Dont’s når du tracker dit image

Søren Pedersen deler de overvejelser man skal gøre sig, før man overhovedet begynder at detailudforme en et tracking set-up. Og de overvejelser handler meget mere om organisationen, som skal bruge resultaterne, end de handler om analysemetode og teknik.

Niels Østerdahl arbejder i PFA, hvor han bl.a. har ansvar for at digitalisere og automatisere markeds- og omdømmemålinger. Niels viser rundt i Markedsmonitor, som er dash board løsningen, hvor PFA løbende kan følge med i egen og konkurrenters positioner. Han kommer omkring, hvad der driver omdømme, og om de organisatoriske udfordringer der ligger i at demokratisere data.

Morten Schrøder fortæller, hvordan Wilke’s Markedsmonitor hjælper med at få indsigterne ud at leve i hele organisationen, og hvordan du bedst griber den proces an.

Program:

09.00 - 09.05: Velkomst

09.05 - 09:20: Do’s and Dont’s når du tracker dit image - Søren Pedersen

09.20 – 09.40: PFA’s markedsmonitor - Niels Østerdahl

09.40 - 09.50: Sådan får du indsigterne ud at leve i organisationen - Morten Schrøder

09.50 - 10.00: Spørgsmål

Forrige
Forrige
30. marts

Online WakeUp: Sådan designer du et fordelsprogram, der skaber loyale kunder

Næste
Næste
30. august

Online WakeUp: Sådan skaber indsigter den gode forretning i arbejdet med bæredygtighed!