Har du den imageposition du er berettiget til?
Det spørgsmål kan du kun besvare, hvis du løbende følger din position i forhold til dine konkurrenters, og hvis du måler på effekten af dine aktiviteter i markedet, så du ved hvilke håndtag du skal gribe i, hvis det ikke går som det skal.
På dette WakeUp fortæller Wilke og PFA dig hvordan du skal bygge din image-tracking, og ikke mindst, hvordan du får resultaterne ud i organisationen, så der kan blive taget action på konklusionerne.
Do’s and Dont’s når du tracker dit image
Søren Pedersen deler de overvejelser man skal gøre sig, før man overhovedet begynder at detailudforme en et tracking set-up. Og de overvejelser handler meget mere om organisationen, som skal bruge resultaterne, end de handler om analysemetode og teknik.
Niels Østerdahl arbejder i PFA, hvor han bl.a. har ansvar for at digitalisere og automatisere markeds- og omdømmemålinger. Niels viser rundt i Markedsmonitor, som er dash board løsningen, hvor PFA løbende kan følge med i egen og konkurrenters positioner. Han kommer omkring, hvad der driver omdømme, og om de organisatoriske udfordringer der ligger i at demokratisere data.
Morten Schrøder fortæller, hvordan Wilke’s Markedsmonitor hjælper med at få indsigterne ud at leve i hele organisationen, og hvordan du bedst griber den proces an.
Program:
09.00 - 09.05: Velkomst
09.05 - 09:20: Do’s and Dont’s når du tracker dit image - Søren Pedersen
09.20 – 09.40: PFA’s markedsmonitor - Niels Østerdahl
09.40 - 09.50: Sådan får du indsigterne ud at leve i organisationen - Morten Schrøder
09.50 - 10.00: Spørgsmål