Tilbage til Alle begivenheder

Online WakeUp: Forstå forbrugernes øgede krav til fleksibilitet i hverdagen

Online WakeUp - Forstå forbrugernes øgede krav til fleksibilitet

Vi har fulgt udviklingen i danskernes forbrug i løbet af et år med Corona. På dette webinar kan du høre hvordan der er sat ekstra skub på kundernes forventninger til skræddersyede løsning, som passer lige præcis til deres behov. I en grad så det for mange virksomheder er at spørgsmål om de kan nå at være fleksible nok, før konkurrenter gør det før dig.

Vi får besøg af Sophie Bohr Grønbæk fra Undo, som har succes med en fleksibel model i en relativt konservativ branche. Sophie vil fortælle om tankerne bag opdelte forsikringer, og hvordan ny teknologi kan hjælpe med at modernisere et gammeldags forsikringsprodukt.

På webinaret kan du også møde Kommunikationsrådgiver og forfatter Jens Almegaard, som vil fortælle om sin nye bog om kunderelationer i finansielle virksomheder: Vind kundernes tillid. Bogen handler om, hvordan moderne finansvirksomheder kan styrke relationen til kunderne i en digitaliseret verden, hvor kunderne kan klare det meste selv, og hvor finanssektorens omdømme er under pres. Bogens mange casehistorier giver indblik i, hvordan banker, forsikringsselskaber og pensionsselskaber tilpasser sig kundernes ændrede behov og udnytter mulighederne for effektivt at opfylde kundernes forventninger og udvikle relationen til dem.

Fra Wilkes side vil Daniel Ebert fortælle om eksplosionen i kundernes krav til fleksibilitet, og hvordan det helt konkret påvirker kunderne til at skifte leverandør. Daniel vil også komme ind på hvilke krav danskerne stiller, og hvad det kan betyde for dine produkter og for din prisstruktur.

Find program og tilmelding her:

Forrige
Forrige
21. april

Online WakeUp: Forstå forbrugernes holdninger til bæredygtig emballage

Næste
Næste
22. juni

Online WakeUp: Sådan bruger du Customer Tracking effektivt!