Sæt kaffen over, tænd computeren, og start dagen blødt ud i selskab med Daniel Ebert Pedersen fra Wilke og Søren Gundtoft Johansen fra Zalando.
I dette Online WakeUp vil du blive klogere på de nyeste tendenser inden for e-handel i Danmark og hvorfor behovet for sammenspillet mellem de fysiske butikker og onlinehandlen, aldrig har været større.
Den klassiske detailhandel er under pres. Anden bølgen af Corona tvinger endnu en gang de fysiske butikker til at tænke anderledes. Zalando, danskernes foretrukne site når der skal handles mode online, planlægger deres næste skridt med udrulningen af konceptet Connected Retail på det danske marked. Fysiske butikker i Danmark kan nu koble sig på modeplatformen Zalando og handle direkte med de omkring 35 millioner brugere på platformen. De første til at blive en del af Connected Retail i Danmark er bla. Bestseller. Zalando er jo en pure player, men tilføjer nu omnichannel partnerskaber som en ekstra dimension til forretningen. Det er en spændende case som Søren Gundtoft Johansen fra Zalando vil fortælle mere om i dette webinar. Hvilke overvejelser har været bag denne strategiske satsning? Hvilke tendenser ser Søren Gundtoft Johansen ellers fra sin position som Director, Connected Retail Technology hos Zalando?
Wilkes e-handelsekspert Daniel Ebert Pedersen supplerer med de nyeste tendenser inden for e-handlen i Danmark.
Program:
09.00 - 09.03: Christian Knudsen, Senior Consultant, Wilke, som vil give en kort introduktion af WakeUp
09.03 - 09:20: Søren Gundtoft Johansen, Director, Connected Retail Technology hos Zalando, som vil fortælle hvordan omnichannel partnerskaber kan give en ekstra dimension til forretningen, ved at tage udgangspunkt i deres nye koncept Connected Retail
09.20 - 09.30: Daniel Ebert Pedersen, Data Insights Senior Manager, Wilke, som vil sætte fokus på de nyeste tendenser inden for e-handlen i Danmark
09.30 - 09.35: Spørgsmål fra deltagerne
Se eller gense dette online WakeUp