Start dagen med konkret og praktisk inspiration til hvordan du kan arbejde med formidling af indsigt i din organisation
Det er nemt at drukne i data, for der er rigeligt af det, og I en travl hverdag kan det samtidig være en ganske stor udfordring at nå hele vejen rundt i organisationen med indsigt og ny viden, som i mange tilfælde i dag er forretningskritisk, hvis man vil være et skridt foran i et omskifteligt marked.
På dette WakeUp giver vi dig helt konkrete tips til hvordan du får data, indsigt og ny viden ud at leve i virksomheden. Desuden giver vi dig tips til hvordan du med enkle teknikker, kan formidle din viden skarpt og præcist i fx dashboards eller præsentationer.
Glæd dig til spændende oplæg fra:
Annika Gjerlevsen Harreskov, Business Insights Consultant hos VELUX, som vil fortælle om, hvordan hun aktivt arbejder med at få indsigt og mennesker til at mødes. Både den indsigt der er målrettet nogle bestemte stakeholders i organisationen, men samtidig også den indsigt som kunne være relevant for mennesker der måske ikke er klar over at den eksisterer.
VELUX Gruppen producerer og sælger ovenlysvinduer til hele verden. Virksomheden har produktion i 27 lande, distribuerer sine produkter i 40 lande og beskæftiger mere end 11.000 medarbejdere. Igennem snart 80 år har VELUX Gruppen gennem sine produktet fokuseret på at bringe mere naturligt lys og mere frisk luft ind i folks hjem.
Mikkel Kruhøffer, Digital Solutions Director hos Wilke, som vil fortælle om hvordan vi i Wilke arbejder med design og udvikling af digital formidling som fx dashboards. I oplægget vil du bl.a. få en række helt konkrete tips til, hvordan du med enkle teknikker kan formidle og præsentere data digitalt, så dine modtagere både forstår (og husker) budskabet.
Gik du glip af WakeUp?
Du har mulighed for at se eller gense WakeUp’et her. Når du downloader WakeUp, signes du automatisk op til Wilkes nyhedsbrev. Du kan altid afmelde dig igen, og vi lover ikke at spamme.