Få nøglen til stærkere kundeoplevelser: Indsigter, Analyse og Inspiration fra 4 Customer Experience eksperter
Hvad er det værd at give sine kunder en god oplevelse? Temmelig meget. Særligt i en tid, hvor det bliver sværere og sværere at differentiere sig udelukkende på priser og produkter. Det handler om at finde kernen i det, som virkelig kan tiltrække, men i særdeleshed fastholde kunder. Her er oplevelsen man giver kunderne, et af de allerstærkeste greb at skrue på. Vil du vide hvordan du gør? Og høre hvordan andre er lykkes med at styrke deres kundefokus og løfte deres kundeoplevelser? Så se med på vores webinar torsdag d. 5. december fra 09.00-10.00:
Få retning på arbejdet md kundefokus - sæt ind hvor det skaber størst værdi
Men før man kan arbejde med kundeoplevelsen, er man nødt til at vide om noget er galt, og i så fald, hvad. I stedet for at arbejde reaktivt med kundeoplevelsen i konkrete situationer, kan det være en god idé at tage temperaturen på det generelle kundefokus i sin virksomhed, fordi det uanset om det er stærkt eller svagt, helt naturligt vil smitte af i alle kontaktpunkter og interaktioner.
Derfor har vi udviklet KUNDEFOKUS – et CX-værktøj, som tager temperaturen på kundefokus i organisationen set fra både kundernes og medarbejderens point of view. KUNDEFOKUS består af en gapanalyse, som både identificerer eksisterende friktioner og prioriterer mellem de initiativer, der har størst potentiale for at smitte positivt af på kundeoplevelsen. I KUNDEFOKUS får du derudover et omfattende idékatalog, som rummer et væld af inspiration til at arbejde med kundeoplevelsen ud fra en række nøgleprincipper.
På dette webinar kan du se frem til at høre hvorfor det giver mening at udvikle et stærkt kundefokus i sin organisation, hvilke aspekter der har størst potentiale for at kunne drive en god kundeoplevelse, og hvilke der modsat kan gøre det til en træls én af slagsen.
Indsigter og Inspiration fra erfarne CX-Eksperter
Du får inspiration og indsigter fra de fire foundere af KUNDEFOKUS, som hver især har mere end 20 års erfaring og til sammen udgør et særdeles kompetent hold af Customer Experience eksperter. De fire founders er:
Målgruppe: Dette webinar er for virksomhedsledere, kundeansvarlige, CX-specialister, HR-ansvarlige og alle andre, der vil sikre stærke kundeoplevelser, som bygger på langt mere end pris og produkt. Hør hvordan du kan gøre din kundeoplevelse til en konkurrencemæssig fordel, der får dine kunder til at vælge dig igen og igen.
Program:
Velkomst
Introduktion – hvad er CX og hvorfor er det vigtigt?
De tre kundevendte principper i KUNDEFOKUS og deres effekt på kundeoplevelsen
Use-cases
Introduktion til KUNDEFOKUS
Paneldebat
Vil du se med? Udfyld formularen nedenfor, så er du sikret en plads!