Personlige kunderejser, datadreven kommunikation og relevante oplevelser står øverst på den forretningsmæssige agenda i mange danske virksomheder. Det tiltagende fokus gennemsyrer alle afdelinger, og der kræves både forankring i ledelsen såvel som en solid tværfaglig indsats, hvis man skal lykkes. Derfor har vi udvidet CX-Day til Customer Day. Ansvaret for at skabe gode oplevelser og en dybere kunderelation ligger bor nemlig overalt i virksomheden. I salg, marketing, IT, fronten, ledelsen, bogholderiet. Og alle arbejder de under samme fællesnævner - at skabe relevante og nærværende oplevelser for kunden.
På Customer Day kan du glæde dig til at komme hele vejen rundt om kunden. Du får en lang række cases og faglig inspiration med på vejen - lige til at omsætte til resultater. Vi har et spændende program linet op til dig, som vi løbende løfter sløret for her på siden.
Customer Day 2022 er 6 intense timer spækket med viden. I år udvider vi fra et til hele fire spor, hvor du kan blive klogere på kunden inden for digitalt salg & marketing, ledelse, tech & AI og selvfølgelig - CX 💚
Hvis du er med torsdag d. 10. november 2022, så lover vi, at vores 20 spændende gæstetalere vil gøre dig klogere på hvordan du kommer i gang, lykkes eller blive inspireret af kundecentrisk ledelse, personaliseret content, digital lead generation i BTB, account based marketing, AI/kunstig intelligens, stemmestyring, chatbots, video marketing, kanalstrategi, micro moments og meget, meget mere.