Hvad er potentialet i at forstå de seneste e-handelstrends og dine kunders adfærd? Det kan være nøglen til at skabe vækst og sikre din plads i et konkurrencepræget marked! På dette webinar får du en grundig introduktion til E-handelsanalysen, som Dansk Erhverv og Wilke har udgivet de sidste 10 år. Det er Danmarks mest omfattende kortlægning af danskernes online købsadfærd.
E-handelsanalysen hjælper dig med at identificere de kernebehov og trends, der fylder mest hos forskellige forbrugere, og som du løbende bør forholde dig til i din forretning. I analysen har du samtidig mulighed for at dykke ned i en lang række relevante nøgletal, som både beskriver det totale forbrug, men også er brudt ned på bl.a. brancher, kategorier og segmenter.
På webinaret viser vi dig, hvordan du bruger analysen i dit strategiske arbejde, og hvordan indsigterne kan give dig et stærkere beslutningsgrundlag. Du kan også se frem til at høre andre e-handlere fortælle, hvordan de gennem årene har brugt analysen og indsigterne til at sikre vækst og konkurrencedygtighed.
På webinaret kommer vi omkring:
Hvad er E-handelsanalysen?
Hvilke indsigter giver analysen om markedet og forbrugernes adfærd?
Hvorfor er E-handelsanalysen vigtig for dig som e-handler og hvordan kan den støtte dig i at træffe forretningskritiske beslutninger?
Hvilken værdi får du ved at bruge E-handelsanalysen?
Hvordan har Dansk Erhvervs medlemmer brugt analysen til at styrke deres strategi og forretning?
Se med gratis!
Indtast koden Free4Wilke ved tilmelding
Vi introducerer dig også til den nye interaktive E-handelsanalyse – et interaktivt værktøj, som gør det både nemmere og sjovere at gå på opdagelse i de mange indsigter fra analysen. Du kan selvfølgelig stadigvæk læse hele PDF-rapporten, men på platformen har vi samlet et udsnit af de mest relevante nøgletal, tendenser og målgruppeindsigter, og samtidig udviklet et dashboard, hvor du frit kan filtrere rundt i data, så du ser netop det, der passer til din forretning, branche og målgruppe.
Vi runder webinaret af med en spændende paneldebat, hvor Lars Hedal fra Hesehus og Jeppe Trier fra Saxo deler deres erfaringer med e-handelsanalysen, og hvordan de har brugt den. Panelet diskuterer også hvad der skal til, for at lykkes med e-handel i et konkurrencepræget marked, hvor bl.a. nye målgruppebehov, kommunikationskanaler og internationale spillere ikke just har gjort det nemmere at være e-handler.
Skal du se med? Tryk på knappen og tilmeld dig ovre hos Dansk Erhverv og husk at indtaste koden Free4Wilke - så er det gratis at deltage!