Hos BoConcept har et effektivt Globalt Customer Experience tracking set-up hjulpet med at forbedre kundeoplevelsen og løfte omsætningen!
Gennem godt 10 år har Wilke arbejdet sammen med BoConcept om at udvikle den bedst mulige kundeoplevelse i butikker over hele verden. Det har været en rejse der er gået over Mystery Shopping og Exit interview, til i dag primært at bestå af en online opfølgning på kundernes oplevelser i interaktionen med BoConcept gennem hele indkøbsrejsen; - med NPS i centrum. Udover den løbende monitorering har BoConcept brugt data som et værdifuldt værktøj til at udvikle butikkerne, og træne personalet gennem egne træningsprogrammer. Til dette WakeUp kan du høre mere om, hvordan kundedata er blevet konverteret til bedre kundeoplevelser globalt.
Vi får besøg af Thomas Bendiks Lauridsen fra BoConcept, som vil fortælle, hvordan de i BoConcept arbejder målrettet mod at skabe den bedste kundeoplevelse gennem uddannelse og træning af medarbejderne, med udgangspunkt i data.
Fra Wilkes side vil Carl Mikael Jespersen og Per Olander fortælle, hvordan man som virksomhed kan arbejde med Customer Experience Tracking for at skabe bedre globale kundeoplevelser.
Program:
09.00 - 09.05: Velkomst ved Morten Schrøder, Director hos Wilke
09.05 - 09:25: Wilke og Global Customer Experience tracking – med udgangspunkt i BoConcept ved Carl Mikael Jespersen, Head of Consumer Goods og Per Olander, Senior Consultant hos Wilke.
09.25 - 09.45: Hvordan arbejder BoConcept med at udvikle den bedst mulige kundeoplevelse via uddannelse og træning med udgangspunkt i Data ved Thomas Bendiks Lauridsen, Head Of Retail Operations hos BoConcept.
09.45 - 10.00: Spørgsmål.