Customer Experience

Sådan hjælper vi dig med at arbejde struktureret med din kundeoplevelse.

Vores kundeløfte

Hos Wilke får du solide indsigter og anbefalinger. Men det der adskiller os fra andre dygtige konsulenthuse, er vores evne til at byde dig hjerteligt velkommen, så du føler dig set, hørt og værdsat i vores samarbejde.

Vi er tilstede hver dag, vi giver dig feedback, og vi gør os umage med at forstå din situation og dit forretningsmæssige problem. Vi stiller de svære spørgsmål, så vi kan levere en høj kvalitet af indsigter og nogle klare anbefalinger, som hjælper dig med at træffe de rette beslutninger og udvikle de rigtige løsninger.

Hos Wilke er du aldrig et projekt eller nummer i køen. Du er vores gæst, som vi plejer med professionalisme og glæde, men vi satser på at overgå dine forventninger.

Vi sætter mennesket i centrum

Kundeagendaen (CX) er for alvor kommet på dagsordenen i mange danske virksomheder som (d)et differentierende konkurrenceparameter. Efterhånden, som CX-dagsordenen er modnet, er der samtidig sket en større reduktion af kunder – og dermed mennesker og deres oplevelser, følelser, erfaringer og behov - til transaktioner, kontaktpunkter, KPI’er og benchmarks. Vi måler og måler, fordi teknologien har gjort det muligt, men hvor godt forstår vi egentlig, hvad der konkret skal til for at forbedre kundeoplevelsen, så kunderne faktisk kan mærke det?

I Wilke tror vi på, at det er på tide at tage det bedste fra CX og tilføje et øget fokus på HX (human experience), så det har vi gjort. Vi kalder det HX ENABLER. Med Wilke som partner kommer du til at arbejde med kommerciel værdiskabelse gennem kundeforståelse og kundeempati. Vi er eksperter i at skabe levedygtige platforme for kundeoplevelser som det differentierende konkurrenceparameter.

Vi gennemfører realtidsmålinger af kundeoplevelser mange gange i sekundet hver dag, men vi har samtidig fokus på at forstå konteksten fortransaktionen, behovet i kontaktpunktet, emotionelle KPI’er og de stjernestunder, der gør din kundes oplevelse hos dig bedre end hos konkurrenten.

CEM Model

100% of customers are people. 100% of employees are people. If you don’t understand people, you don’t understand business.

— Simon Sinek


Hvorfor Wilke?

Med Wilke som partner bliver du inkluderet i hele indsigtsprocessen. Vi har fuld transparens i vores processer, inviterer dig med på interview og har et stærkt fokus på samskabelse i alle samarbejdets aspekter. Som oftest bliver vi inkluderet i hele din implementerings- og transformationsproces. Vi sørger for, at indsigterne lever og kan skaleres i din organisation, vi bygger kundeentusiasme og hjælper med at gøre det så nemt som muligt for dine medarbejdere at skabe gode kundeoplevelser i praksis.

Vi er vilde med Customer Experience. Skal du være med i
Experience Management Community?

Wilke bidrager til bedre kundeoplevelser og den faglige udvikling af Danmarks Customer Experience Managere med vores engagement i Experience Management Community. I foråret 2021 inviterede Stine Marsal os til at blive co-founder af Experience Management Community. Årsagen med hendes egne ord:

“Wilke er den absolut stærkeste sparringspartner når det handler om analyse og rådgivning på baggrund af data. At kunne indsamle, analysere, forstå og omsætte data til forandring er centralt hvis man skal have succes med sine Customer Experience Management indsatser. Jeg har arbejdet sammen med mange forskellige leverandører i min karriere, men ingen har været fagligt stærkere end Wilke. Da jeg arbejdede for Tivoli og Københavns Lufthavn var Wilke min foretrukne sparringspartner og leverandør, så da jeg skulle beslutte hvem jeg ville have ombord som kollega og sparringspartner, da Experience Management Community skulle opbygges som vidensbank og læringsplatform, var der ingen tvivl: Wilke skulle være med"

Vi bidrager med sparring og webinarer om hvordan man kan bruge data til at skabe relevant forandring. Vi sparrer med medlemmerne om både kvalitative som kvantitative data. Om hvordan man bedst kombinerer de forskellige analysemetoder og hvordan man kan gøre hvis man ikke har det store budget. Vi er stolte af at bidrage med viden og være del af et fællesskab, der tæller mere en 50 af Danmarks skarpeste hjerner indenfor Experience.

Se vores indsatsområder

Sådan bygger du din kundestrategi med HX ENABLER

Sådan bygger du din kunderejse med HX ENABLER

Sådan bygger du dit kundefokus med HX ENABLER

Spørgsmål om Customer Experience?

Søren er klar til at hjælpe dig på vej - alt du skal gøre, er at række ud!