International
Siden 1999 har vi hjulpet store og små danske virksomheder med at forstå hvad der er vigtigt for deres eksisterende og potentielle kunder i udlandet. I de nordiske og baltiske lande samt Tyskland har vi opbygget et omfattende og kompetent netværk af samarbejdspartnere i hele verdenen fra Australien til Sydamerika
Forstå hvad der er vigtigt
for dine kunder i udlandet
Siden 1999 har vi hjulpet store og små danske virksomheder med at forstå hvad der er vigtigt for deres eksisterende og potentielle kunder i udlandet. Med udgangspunkt i de nordiske lande og Tyskland har vi opbygget et omfattende og kompetent netværk af samarbejdspartnere i hele verdenen fra Australien til Sydamerika. Fundamentet er dog stadigvæk et tæt netværk af partnere i de nordiske lande, Tyskland, Frankrig og Storbritannien.
Hvert år gennemfører vi et stort antal internationale projekter for virksomheder som f.eks. Nestlé, Carlsberg, VELUX, Boconcept, LEGO, Tryg, Nets, BankNordik og mange flere. Vi har derfor stor erfaring med at gennemføre for eksempel fokusgrupper i Norge, produkttest i Japan, mystery shopping i USA og globale online tracking undersøgelser. På baggrund af denne erfaring har vi udviklet en afprøvet skabelon til at håndtere sådanne projekter.
Et international perspektiv
Vores projektteam ved internationale projekter består af et hold af erfarne markedsanalytikere og projektledere, der arbejder med projektet fra start til slut. Dette sikrer konsistens, kvalitet og fleksibilitet. Derudover er der altid tilknyttet en senior konsulent med ekspertise i metoden, kategorien og branchen. Projektteamet arbejder sammen om at omdanne solide indsigter til løsninger for vores kunder. Vi rådfører os med de lokale eksperter omkring resultaterne og anbefalinger for at få den lokale viden og indsigt med.
Vores medarbejdere, der arbejder med internationale projekter, holder sig løbende orienteret omkring, hvordan vores kunders forretningssituation er, også i udlandet. Vi har en ensartet tilgang til internationale projekter og kombinerer denne med viden og indsigter om lokale forhold der kan have indflydelse på udformningen af projektet lokalt. Derfor rådfører vi os ved kvalitative projekter og produkttest med lokale eksperter i vores netværk indenfor the Research Alliance, Global CX Expert Network eller andre uafhængige markedsanalyseinstitutter og freelancere. Ved produkttest og kvalitative projekter er det fast procedure, at projektlederen briefer det lokale partnerinstitut personligt eller via videokonference og overværer feltarbejdet i størst muligt omfang, for at sikre at undersøgelsen bliver gennemført metodisk korrekt og i overensstemmelse med den protokol for feltarbejdet vi har defineret. Vi følger feltarbejdet løbende og giver status på fremdriften dag for dag i forhold til den overordnede tidsplan.
Mød nogle af vores kunder
Se vores spændende internationale cases
Carlsberg ønskede at undersøge hvordan lanceringen af Somersby Sparkling Spritz som koncept og væske kunne booste væksten i Finland, ved at tappe ind i den voksende spritzer trend. Carlsberg fik som følge af studiet et tydeligt overblik over konceptets performance, samt hvilken væske der bedst matchede. Derudover fik Carlsberg indblik i graden af forbrugernes lyst til at foretage prøvekøb og genkøb ved idelle markeds- og lanceringsbetingelser.
Læs hele casen her
Jack & Jones har butikker i hele verden og ønskede et overblik over performance i udvalgte lande, heriblandt hvordan de enkelte butikker udnyttede den eksisterende kundestrøm for derigennem at udarbejde en potentiale-analyse. Undersøgelsen bidrog med præcise estimater over påvirkningen af kunde-oplevelsen på baggrund af de forskellige handlinger som personalet kunne foretage og har resulteret i signifikant forbedring på de tre overordnede KPI’er. Læs hele casen her
BoConcept har fået nødvendige indsigter, til at kunne ensrette og optimere kvaliteten af kontakten med kunderne i butikkerne. Løsningen kommunikerer resultater og indsatser på butiks-, lande- og internationalt niveau til key stakeholders i særlige stabsfunktioner. Konceptet bidrager til at optimere kundeoplevelsen, øge kunde tilfredsheden og sikre en større ensartethed globalt og BoConcept har forbedret deres servicekvalitet med 23%, øget share of wallet med 15% og løftet NPS med +12. Læs hele casen her
Et bredt netværk og
de nyeste metoder
Vi er medlem er nogle af de største research netværk. Du er altid sikret at din markedsundersøgelse foretages med de nyste metoder.
Hør hvordan vi kan hjælpe dig
Per er klar til at hjælpe dig med dit næste projekt.