Tirsdag d. 9. marts fra 09.00-10.00 kan du komme til online WakeUp med Imerco og blive klogere på, hvordan du sætter kunden i centrum i en digital tidsalder
Imerco har igennem en årrække forvandlet sig fra en klassisk detailkæde med fysiske butikker til en moderne omnichannel virksomhed. Hos Imerco er digitaliseringen højt på agendaen og onlinehandlen udgør en stadig stigende andel af kædens omsætning.
Selvom e-handlen vokser, er det stadig de 160 butikker, der generer den største omsætning og dermed stadig den væsentligste salgskanal. Men hos Imerco tænkes der ikke i siloer; der tænkes i mennesker.
I dette webinar vil Wilke sammen med CCO hos Imerco, Lotte Wøldiche Præstgaard, sætte fokus på, hvordan det online og offline univers skal sikre en god kundeoplevelse i de forskellige kontaktpunkter.
Lotte Wøldiche Præstgaard vil fortælle om konkrete tiltag Imerco har iværksat på deres rejse, og komme med anbefalinger til andre virksomheder som arbejder med forskellige salgskanaler. Hun vil også fortælle om hvordan hun ser fremtidsudsigterne for de klassiske detailkæder, og hvad der er must win battles på den korte og lange bane.
Og så kan du glæde dig at blive opdateret af vores e-handelsekspert, Daniel Ebert Pedersen, som kommer med den nyeste udvikling indenfor e-handlen og giver sit bud på, hvilke tendenser der vil fylde mere i fremtiden. Daniel vil præsentere en case baseret på Wilkes e-handelsmonitor. Monitoren hjælper e-handlere med at arbejde datadrevet i deres udviklingsproces. Og endeligt får du konkrete anbefalinger til, hvordan man nemt kommer i gang med at optimere sin e-handelsplatform.
Find program og tilmelding her: