Tilbage til Alle begivenheder

Online WakeUp: Sådan skaber du glade kundeoplevelser under og efter en krise!

kundeoplevelser

Danmark befinder sig lige nu i en uvant situation, som berør os alle. Det gælder også danske virksomheder, som i den grad har måtte sadle om og omstille sig til en ny hverdag - en online én af slagsen.

Kunderne er derude endnu. Og hvordan skaber man gode oplevelser for dem - under og efter en krise? Hvilke områder er vigtigst at fokusere på, og hvad har dine kunder brug for, når vi alle kan vende tilbage til en normal hverdag?

Vi afholder vores første online WakeUp, som blandt andet byder på en paneldebat med 3 eksperter på hver deres område, som hver især vil byde ind med, hvordan vi kan skabe glade, værdifulde kundeoplevelser, når krisen er ovre. Panelet består af SoMe-ekspert Astrid Haug, direktør i DI Handel, Sidsel Dyrholm Holst og CEO i CBB Mobil Christian Hoffman. Debatten styres af Morten Schrøder fra Wilke.

Derudover hylder vi de gode kundeoplevelser og kårer efter paneldebatten de fem vindere i Kundeserviceaward 2020.

WakeUp’et varer fra 09.00-09.35, og foregår på Zoom. Når du tilmelder dig, modtager du kort efter en møde-kode på mail, som du skal anvende på selve dagen.


Se eller gense dette online WakeUp

Forrige
Forrige
5. december

Innovation med udgangspunkt i kunderejsen

Næste
Næste
29. april

Årets Digitale Finansvirksomhed 2020