Start dagen med en fantastisk inspirerende lille time og hør hvordan Nuuday arbejder med tilfredshedsmålinger. Hør tillige hvordan Nuuday, sammen med Wilke, fik flyttet de faste målinger fra deres tidligere leverandør over til Wilke uden at det havde betydning for Nuudays evne til at træffe kritiske beslutninger baseret på kundeindsigt. Mød Bo, Anders og Brian, der guider jer igennem, hvordan I også, på systematisk vis, kan tænke kundeindsigter ind i måden I driver jeres forretning på.
Verden er i hastig forandring, og vi kan ikke antage, at vi kender svarene på vor tids udfordringer. Corona har i tillæg forandret den spilleplade, som vi navigerer på. Vi kan derfor ikke tænke os til næste træk. Derfor er det i endnu højere grad vigtigt at have sine kunder med på råd, når der træffes både taktiske og strategiske beslutninger.
Wilke og Nuuday vil med dette lille WakeUp forsøge at inspirere andre til hvordan løbende kundemålinger kan hjælpe til med at tilpasse sig den nye virkelighed.
På dette WakeUp har vi fokus på følgende spørgsmål:
• Hvordan arbejder Nuuday med deres kundetilfredshedsmålinger?
• Hvilken betydning har det for Nuuday at kundetilfredshedsmålingerne kører stabilt og pålideligt?
• Hvad er Nuudays primære udbytte ved gennemførelsen af løbende tilfredshedsmålinger?
• Hvilke krav stiller Nuuday til en samarbejdspartner?
I kan glæde jer til en spændende dialog med Anders Wrang, Bo Christensen og Brian Blomholt. Hør hvordan Nuudays Customer Insights afdeling arbejder med kundetilfredshedsmålinger og hvordan de leverer værdifuld viden, der danner beslutningsgrundlag, til hele forretningen baseret på kundeindsigter. Hør ligeledes hvordan det lykkedes Nuuday og Wilke succesfuldt at implementere Nuudays kundetilfredshedsmålinger, der omfatter op mod 40.000 årlige telefoniske interviews, i en tid hvor Covid-19 restriktioner umuliggjorde fysiske møder og briefinger.
Gik du glip af WakeUp?
Du har mulighed for at se eller gense WakeUp’et her. Når du downloader WakeUp, signes du automatisk op til Wilkes nyhedsbrev. Du kan altid afmelde dig igen, og vi lover ikke at spamme.