Digital selvbetjening, chatbots, IA, stemmestyrede bots og vi kunne blive ved!
Digitale kundeinteraktioner er kommet for at blive, men brugerne har stadig behov for den menneskelige dimension. Hvor og hvornår er det vigtigt? Og hvordan gør man i praksis? Det kan du blive klogere på til dette WakeUp.
Vi får besøg af Carsten Hetling fra Tryg, som med mere end 20 års erfaring med komplekse digitaliseringsprojekter fortæller om, hvordan Tryg arbejder med IVR (Interactive Voice Response) og AI teknologi med henblik på at forenkle kunderejsen. Du vil høre om, hvordan Tryg tilstræber at gøre teknologien mere menneskelig i interaktionen med kunden, og hvordan de tidligt i implementeringsprocessen har inddraget kunderne. Carsten vil også dele sine erfaringer med, hvilke udfordringer man skal være opmærksom på i en opstartsfase, samt hvilke målepunkter der er vigtige for at opnå succes.
Fra Wilkes side vil Per Olander Kristensen dele de nyeste indsigter om kundernes behov. Efter 1,5 år med Corona og en hverdag præget af distance til andre mennesker har både de digitale selvbetjeningskompetencer accelereret, men også behovet for menneskelig kontakt. Per vil fortælle om, hvordan det står til med danskernes tillid til teknologien, og hvilke behov man skal være særligt opmærksom på, hvis man som virksomhed vil digitalisere kundeinteraktioner.
Endelig vil Sanne Nissen Møller fra Wilke dele ud af tips til, hvordan man kommer rigtigt fra start med at skabe den optimale brugeroplevelse. UX som tilgang spænder over et bredt felt og er særdeles velegnet til at sikre, at den menneskelige dimension bliver integreret i digitale kundeinteraktioner, så det giver værdi for både brugere og virksomhed. Be human!
Der vil undervejs være muligheder for at stille spørge til panelet
Program:
08:00 - 08:05: Go’morgen, tag en kop kaffe.
08:15 - 08:20: Introduktion til dagens WakeUp med Morten Schrøder, Direktør, Wilke
08:20 – 08:40: Hvilke brugerbehov skal du være særligt opmærksom på, hvis din virksomhed vil digitalisere kundeinteraktioner. Ved Per Olander, Seniorkonsulent, Wilke
08:40 – 09:20: Trygs erfaring med at integrere den menneskelige dimension i digitale kundeinteraktioner; senest gennem stemmestyret AI teknologi. Ved Carsten Hetling, Senior Program- og Projektleder – PMO, Tryg
09:30 – 09:50: Brug UX til at sikre den gode brugeroplevelse i mødet mellem menneske og teknologi. Ved Sanne Møller, Indsigtsdirektør, Wilke
09:50 - 10:00: Spørgsmål