Hvad koster det egentlig at sætte prisen forkert? Og hvordan sikrer du, at dine priser løfter værdien – i stedet for at lække på bundlinjen? Få indsigt i de mest effektive metoder og strategier for prissætning, der kan styrke både din margin og markedsposition, når vi i samarbejde med DI Handel afholder dette webinar fredag d. 12. september fra kl. 09.00-10.00.
De fleste forbrugerbrands ved, at prissætning er et af de stærkeste greb for at styrke både margin og markedsposition. Alligevel ender det ofte som et kompromis mellem salg og økonomi – uden den nødvendige indsigt og strategi bag.
På dette webinar dykker vores to specialister Philip Nørskov Alexandersen og Daniel Ebert Pedersen ned i de vigtigste greb og faldgruber, når det gælder effektiv prissætning indenfor FMCG, retail, abonnementer og services. Du får branchespecifikke eksempler, konkrete løsninger på typiske dilemmaer og enkle principper, som hjælper dig med at træffe bedre beslutninger, næste gang prisen skal sættes.
Det får du med
Hvordan du vælger mellem at løfte værdi eller beskytte margin
De mest almindelige prisfejl – og hvordan du undgår dem
Dilemmaer i prissætning og konkrete løsninger fra praksis
Hvad der adskiller FMCG, retail og service ift. prissætning
Hvilke indsigter der faktisk flytter beslutninger
Enkle principper til mere effektiv prisfastsættelse
Hvem bør deltage?
Webinaret er for dig, der arbejder med marketing, pricing eller forretningsudvikling i et forbrugerbrand – og som ønsker at bruge prissætning som en strategisk løftestang for vækst og lønsomhed.
PS! Prisfejl sker oftere end du tror – og de er dyre. Brug én time på at blive klogere, og undgå de klassiske faldgruber. Tilmeld dig i dag og glæd dig til webinaret - din bundlinje vil takke dig for det.
Tilmeldingen foregår ovre hos DI Handel - klik på knappen og log ind eller opret en bruger hos Dansk Industri (det er gratis). Herefter kan du tilmelde dig selv (og evt. flere fra din virksomhed), og så er du klar til at lære alt om prissætning d. 12/09!