Effektmåling

Vi hjælper dig med at vide hvor du står i forhold til dine kunder - i dag, i morgen, altid!

Vores kundeløfte

Vi hjælper dig med at identificere muligheder og barrierer i markedet gennem vedholdende dialog med både dine kunder og dine potentielle kunder. Gennem rådgivning og sparring hjælper vi dig godt på vej til at omsætte den løbende indsigt til handling – hele vejen rundt i organisationen! Med en trackingløsning fra Wilke er du samtidig sikret adgang til vores insights platform, som gør dig i stand til at arbejde med data uanset om dit behov er stort eller småt, og uanset om du allerede har dine egne systemer, eller har brug for en helt ny løsning.

I en foranderlig verden skal du vide, hvor du står

Er du på en vild rejse mod markedsdominans, eller er du ”bare” ude på at holde konkurrenterne fra fadet? Uanset hvad, er det et faktum, at markedet hele tiden flytter sig, og er du ikke skarp på hvor hen, risikerer du at falde helt af ræset.  

Trackinger af kundeadfærd er en af de mest effektive veje til information om hvor både du, dine konkurrenter og dine kunder står – og hvor de er på vej hen. Foruden at give dig dybdegående viden om din situation, får du et fantastisk redskab til at vise dig, om din organisation når sine mål.  

Strategien kommer først

kompas ikon

Det er en kunstart i sig selv at vide, hvilke punkter du skal måle på, for måler du forkert – eller på det forkerte – risikerer du at styre i en forkert retning. Af den årsag arbejder vi hos Wilke sjældent med helt fastlagte tracking-koncepter. Du, din organisation og jeres strategi er unikke, og det skal trackingen også afspejle. 

I opstarten af et tracking-forløb tilbyder vi altid en række sessions, hvor vi arbejder intensivt på, at udvikle eller finde de KPI’er som dokumenterbart har en indflydelse på jeres strategi. I nogle tilfælde betyder det udviklingen af helt nye typer KPI’er – i andre at vi i fællesskab finder frem til de helt rigtige for jer.  

Hvad vil du måle?

WHITEPAPER

Dashboards hjælper til datadrevne beslutninger

Hvordan får du data til at leve i organisationen? Dashboards skal hjælpe med at gøre tal og målinger overskueligt og forståeligt for din organisation. Det er derfor vigtigt at man evner at fortælle en historie med ens data. På den måde sikrer du, at jeres data ikke ender som uforståelige tal i avancerede tabeller som folk ikke forstår at tolke.

Du får desuden de 7 råd fra de vigtigste tid som du skal have fokus på, når du skal udtænke dit dashboard.

Er du mere nysgerrig kan du læse vores kundecase med VELUX her, hvor vi gennemgår, hvordan vi skabte et intuitivt dashboard, der sikrede, at den rigtige information, kom ud til de rette personer i orgsanisationen.

Tag først et kig i vores whitepaper, og bliv klogere på, hvordan du mest effektivt arbejder med dashboards.

Download indsigtsrapporten her 👇🏼

Er du på jagt efter mere inspiration?
Vi har også afholdt et WakeUp med Velux som du kan se her:

WakeUp om at identificere nye mulighedsrum ved at forstå dine kunders behov

WakeUp om at positionere sit brand rigtigt i markedet med Demand Spaces

Én platform alle dine indsigter

Wilke Insights Platform

Sikrer dig en ukompliceret adgang til indsigt. Med Wilke Insights Platform får du adgang til data og indsigt på en måde der passer til dig og din organisations behov, og integrerer sig til en lang række af større systemer på markedet.

Med andre ord er det platformen der tilpasser sig dig – ikke den anden vej rundt. Og dét, er helt essentielt i nutidens marked, hvor indsigt skal komme så nemt og tilgængeligt som overhovedet muligt.

Har du ikke allerede et omfattende BI-setup, kan vi også hjælpe dig godt på vej med en række standardløsninger, som er klar til at blive taget i brug – og har du brug for mere end det, kan du få hjælp og rådgivning af vores visualiseringsspecialister. 

Klar til brug

Med Wilke som din tracking partner får du automatisk adgang til Wilke Insights Platform, og alle de fordele der følger med det. Platformen er plug’n play og kræver hverken længere implementeringsforløb eller opstart af større udviklingsprojekter.  

Indsigter som en service

Hent data og indsigt direkte ind i

…og mange flere!

Tableau.png

Omnichannel

Wilke er specialister i dataindsamlinger, og vi kan fx både lave interviews i vores professionelle call-center og samtidig interviewe de besøgende kunder i dine butikker. Herudover kan du få undersøgelser på baggrund af vores kundepanel, som giver dig adgang til repræsentative analyser, eller vi kan lave dybdegående analyser med dine egne kunder gennem email og sms. Vi har desuden omfattende erfaring med tilslutning til større telefonisystemer, så vi fx også kan måle på dit kundecenter.

Med andre ord kan vi levere vaskeægte omnichannel analyser på tværs af alle dine kontaktpunkter og de medier, hvor lige præcis dine kunder er til stede. 

Vi kan bl.a. integrere data fra:

www, lup/forstørrelsesglas

Hjemmeside

Wilkes panel

Dine kunder

Telefonicentral

Personlige interviews i felten

Tilkøb funktionaliteter når
det passer dig

Vores løsninger er opbygget som moduler, og er du først i gang med at indsamle data med Wilke som partner, kan du uden videre tilkøbe funktionalitet som:

  • Automatisk kategorisering med NLP

  • Churn-prediction i realtid 

  • Iterativ vejning 

  • Automatisk datarens

  • Månedlig dataovervågning / kommentering 

  • Top-level / executive rapportering 

 Se vores spændende cases indenfor tracking

Sammen med VELUX udviklede vi “Healthy Home Barometer”, baseret på svar fra 12 centrale markeder i Europa. Resultaterne gav Velux mulighed for at målrette deres budskaber, øge relevansen og præge dagsordenen.

Læs hele casen her

Læs denne case om hvordan vi hjalp PostNord teste deres nye postkort app. Med testen steg deres imageindeks fra 125-145, antal postkort fra indeks 100 til 4.117, og deres omsætning blev på bare 6 uger øget med mere end 2 mio kr. en ROMI på 130%

Læs hele casen her

Wilke hjalp BoConcept med customer insights tracking til at forbedre kvaliteten af deres service. Til dette har vi udviklet et evalueringsprogram, der består af tre parallelle projekter. En online dataindsamling, gennemførsel af mystery shopping & exit interviews
Læs hele casen her

Spørgsmål til Tracking?

Søren har været i Tracking branchen i mere end 40 år, og kender til utallige tracking systemer og modeller. Skriv til Søren i dag, han står klar til at svare på alle dine spørgsmål om Tracking eller ring på 40 41 71 32