Vi har altid et event til dig.
Tjek vores mange WakeUps, seminarer og konferencer ud her!
Se kommende events her
Lige straks kan vi præsentere efterårets WakeUps, og vi lover at der er noget at se frem til! Hvis du vil have en invitation, så husk at skrive dig op til vores nyhedsbrev. Og mens du venter, kan du med fordel tage et kig i vores store arkiv
Vi har allerede en masse spændende events planlagt resten af 2021.
Tjek, om der er noget for dig.
Online WakeUp - Positioner dit brand rigtigt i markedet med Demand Spaces
Er dit brand positioneret rigtigt i markedet? Ovenstående spørgsmål er svært at svare på. Men ved at tage udgangspunkt i forbrugssituationer og underliggende behov, kan du nemmere navigere i markedet, end hvis du kun har en forbrugersegmenteret tilgang. For mange forbrugere gælder det nemlig, at de er i forskellige segmenter alt afhængig af hvilken forbrugssituation, de befinder sig i. Dette WakeUp er derfor til dig, der vil blive klogere på Demand Space-tilgangen og hvad du kan bruge den til. Vi vil sammen med Rynkeby tale dig igennem, hvordan vi med Demand Spaces har formået at styrke Rynkebys position over for detailhandlen set i forhold til sortimentsstyring, udvikling og input til produktudviklingen.
Online WakeUp - Er lønmodtagerne bange for den grønne omstilling?
Vil du vide mere om udviklingen blandt danske lønmodtagere? Hvad de forventer fra jeres organisation i forhold til den grønne omstilling? Og drøfte hvordan fagbevægelse kan udvikle medlemstilbud til at kunne blive en værdifuld sparringspartner, når medlemmerne skal uddanne sig inden for den grønne omstilling? Så skal du med til online WakeUp d. 13. oktober fra 09.00-10.00, hvor Jakob Sand Kirk, Strategisk Rådgiver Mads Samsing, Næstformand i HK og Morten Schrøder, CCO i Wilke vender indsigterne i en spændende paneldebat! Glæd dig til at få indblik i indsigterne såvel som hvordan du arbejder videre med dem!
Online WakeUp: Create value from your segmentation model
One of the challenges of segmentation is to translate the insights into action and value-creating activities. Together with the consulting company LeapQ , we have developed a model for how you as a company can solve this challenge and create a solid insights-rich basis for prioritizing segments, developing value propositions, product development and channel selection. And together with LeapQ, we have completed several multinational projects on both B2C and B2B markets. You can look forward to hearing a lot more about the project when we invite you to an online Wilke WakeUp on November 15th from 09.00-10.00. We are glad to present two speakers from LeapQ, Kathrine Scheibli and Stephen Blanchette as well as our own partner Søren Pedersen.
Online WakeUp: Sådan skaber indsigter den gode forretning i arbejdet med bæredygtighed!
Bæredygtighed er blevet et konkurrenceparameter, da mange forbrugere går meget op i, hvordan virksomhederne behandler kloden. Hver tredje danske forbrugere går højt op i bæredygtighed og virksomhederne mærker et pres fra forbrugernes side for at være mere bæredygtig. Mange virksomheder gør allerede en del, men gør de nu også det, som forbrugerne sætter pris på? Bliv klogere på dette WakeUp, hvor vi får besøg af Børsen, der fortæller om deres nye formater, hvor formålet er at sætte fokus på grøn omstilling i dansk erhvervsliv. Og hør samtidig mere om Wilkes nye bæredygtighedsmonitor, der hjælper din virksomhed med at træffe lønsomme beslutninger, der matcher dine forbrugeres krav og behov i relation til bæredygtighed!
Online WakeUp: Sådan kommer du i gang med image-tracking
Har du den imageposition du er berettiget til? Det spørgsmål kan du kun besvare, hvis du løbende følger din position i forhold til dine konkurrenters og hvis du måler på effekten af dine aktiviteter i markedet, så du ved hvilke håndtag du skal gribe i, hvis det ikke går som det skal. På dette WakeUp fortæller Wilke og PFA dig hvordan du skal bygge din imagetracking, og ikke mindst hvordan du får resultaterne ud i organisationen, så der kan blive taget action på konklusionerne.
Online WakeUp: Sådan designer du et fordelsprogram, der skaber loyale kunder
I Danmark er over 90% af alle danskere (18 år+) medlem af mindst et fordelsprogram*. I gennemsnit er danskerne medlem af 4,6 forskellige fordelsprogrammer og dette tal forventes at stige i fremtiden. To af de største fordelsprogrammer i Danmark står Salling Group og Matas bag. Til dette webinar sætter vi fokus på hvordan et succesfuldt fordelsprogram skabes på baggrund af blandt andet kundeindsigt. Derudover ser vi på, hvordan Salling Group og Matas arbejder aktivt på at skabe gode kundeoplevelser for deres medlemmer.
Online WakeUp: Sådan forbedrer du din kundeoplevelse gennem global CX Tracking.
Gennem godt 10 år har Wilke arbejdet sammen med BoConcept om at udvikle den bedst mulige kundeoplevelse i butikker over hele verden. Det har været en rejse der er gået over Mystery Shopping og Exit interview, til i dag primært at består af en online opfølgning på kundernes oplevelser i interaktionen med BoConcept gennem hele indkøbsrejsen; - med NPS i centrum. Udover den løbende monitorering har BoConcept brugt data som et værdifuldt værktøj til at udvikle butikkerne og træne personalet gennem egen træningsprogrammer. Til dette WakeUp kan du høre mere om, hvordan kundedata er blevet konverteret til bedre kundeoplevelser globalt.
Online WakeUp - Hvad tænker medlemmerne efter OK21?
Til dette gratis online WakeUp kan du få svar på, hvad medlemmerne synes om OK21 og fagforeningernes indsats. Jakob Sand Kirk og Henrik Andersen gennemgår resultaterne fra analysen, og kommer med input til, hvordan medlemmerne oplever OK21 såvel som fagforeninger generelt, og hvilke forventninger de har til fremtiden. Det er gratis at deltage.
Online WakeUp: Sådan skaber du succesfuld e-handel med omgående feedback fra dine kunder
Den online dagligvarehandel er steget markant over den seneste årrække, og danskerne benytter i stigende grad muligheden for at få leveret varerne lige til døren. Markedet for hjemmelevering af dagligvarer er præget at få store udbydere, der udover at konkurrere med hinanden, har de klassiske fysiske butikker som konkurrenter. Det stiller krav om en knivskarp forretningsmodel, der lever op til kundernes tårnhøje forventninger. Lær hvordan du lykkes med at anvende kundefeedback til at skabe bedre oplevelser for dine kunder.
Se vores tidligere events her
Hvad enten du er på besøg for første gang eller genbesøger for at se et gammelt WakeUp, så er vi glade for at se dig! Herunder finder du alle vores events fra de seneste år. Alle vores online WakeUps er optaget og kan genses. Derudover kan du finde spændende slidedecks, indsigtsrapporter m.m. for alle vores afholdte WakeUps.
2022
2021
2020
2019
Spørgsmål til WakeUp eller events?
Emma og resten af Team WakeUp er klar til at hjælpe dig!
På dette WakeUp kan du høre mere om, hvordan Norlys, Danmarks største energi- og telekoncern, arbejder med CX Tracking. I Norlys måler man ikke bare for at måle. I stedet fungerer tracking som et styringsværktøj, hvor der arbejdes benhårdt på at aktivere indsigterne ud i hele organisationen for at kunne drive adfærd og forandringer, som man i sidste ende ved vil smitte positivt af på forretningen. Vi får besøg af Kamilla Hegnsgaard Sørensen, Head of Customer Insights og Carsten Wiberg, Senior Customer Insight Manager fra Norlys, som fortæller om deres arbejde med CX tracking. En af nøgleingredienserne i at få en tracking til at leve er formidling. Derfor har Insights-teamet hos Norlys dedikeret sig til at finde de historier, som kan udledes fra data i trackingen, og fortælle dem rundt omkring i organisationen, så medarbejderne forstår, hvorfor de bør agere anderledes, og hvordan de gør det.