Kundetilfredshedsundersøgelse

Skru op for frekvensen på dine tilfredshedsmålinger

Track kundeoplevelserne
Skab bedre resultater

Når vi siger, at du skal skrue op for antallet af tilfredshedsmålinger, så gør vi det fordi, du kan skabe bedre resultater i organisationen. Ved oftere at tage temperaturen på dine kunder kan du:

  • Mindske churn

  • Skabe mersalg i den eksisterende produktportefølje

  • Udvikle nye produkter og services,

Diagram med faldende søjlediagram og en personikon, der viser nedgang i data.
Graf med stigende søjler og piler, en dollar tegn, symbol for økonomisk vækst
  • Tiltrække nye kunder

  • Få dine kunder til at føle sig værdsatte

  • Vinde nye kunder og forbedre den samlede kundeoplevelse

What’s not to like?

Trekantede ikoner af tre mennesker med symboler for smil, thumbs op og hjerte ovenover.
Symbol med magnet og to mennesker, indikerer tiltrækning af personer.
Hånd der giver et tommelfinger op inde i en hjerteform, symboliserer støtte, positivitet eller godkendelse.

Wilke Insight Platform

Vi samler dine kunders feedback i én platform.

En sort grafik med fire skiftende lag, der repræsenterer lag i en software-arkitektur eller design.

INPUT

OUTPUT

Interne data.png
Google A.png
Surveys.png
Confirmit.png
Et stykke pap med en stor blå blomst og grønne blade på en kopi.ark
SQL.png
powerpoint.png
SPSS.png
sas.png
excel.png
PowerBI.png
tableau.png

Hvorfor Wilke og tilfredshedsmålinger?

Hos Wilke tror vi på vigtigheden af at være en partner fremfor en leverandør. Derfor følger vores erfarne konsulenter projektet fra A-Z og udfordrer både forretningsmæssige belsutninger, løsninger og tilgange.

Vi vil ikke bare måle. I stedet vil vi løse forretningsmæssige udfordringer, hvilket afspejler sig i vores anbefalinger til valg af metode. Vi tilbyder en ægte omnichannel suveying. Det betyder, at du bestemmer hvilken kanal, vi skal bruge, så vi kan spøge dine kunder der, hvor det er mest relevant.

Vi indsamler ikke kun data i din branche. Derfor kan du som kunde i Wilke altid få hjælp til at benchmarke dine resultater med andre i branchen. Vi arbejder sammen med nogle af de største brands set i forhold til tilfredshedsmålinger. Hver måned hjælper vi kunder som CPH Airport, Nuuday, Falck, Børsen og Telia med indsigter.

Her er nogle af dem, der har valgt os

Logo for Københavns Lufthavne CPH
Telia logo i lilla og sort farver.
Norlys logo med rød baggrund og hvid tekst.
Farvelogo for Nuuday med en bølgelignende graf i overgang fra gult til grøn, blå og lilla med teksten 'nuuday' ved siden af.
Børsen logo i sort og hvid
Falck logo i rød med fugl
Logo for Ekstra Bladet med rød baggrund og hvid tekst
Logo med teksten 'youSee' i sort.

Vores services

Vi tilbyder flere forskellige pakker af tilfredshedsmålinger. Lige fra light-udgaven “Data” hvor vi leverer renset og bearbejdet data. Til de populære “Indsigter” hvor vi leverer data, indsigter og idéer til forbedringer som du efterfølgende kan implementere.

Skal du have hele pakken med, så anbefaler vi at vælge “Forandring”. Her hjælper vi dig hele vejen, og sørger for at indsigter og resulterende forandringstiltag implementeres solidt i organisationen.

Infografik der viser tre trin: Data, Indsiger og Forandring med tjeklister for hver, og tekster: 'Vi leverer data. Du analyser på dem og laver forandringerne.', 'Vi leverer data og indsigter og ideer til forbedringer. Du implementerer forandringerne.', 'Vi hjælper dig hele vejen!'

Vi hjælper andre med at måle

Nedenfor kan du se eksempler på, hvilke aspekter vi hjælper andre kunder med at måle. Ræk ud til os og få en snak om hvilke tilfredshedsmålinger, der vil kunne skabe forandring i din organisation.

Ikon af en hånd, der holder en smartphone med shoppingpose- og betalingssymboler på skærmen.

Køb

Tilfredshed med købsprocessen

Tegning af et håndtryk mellem to hænder, symboliserer samarbejde eller aftale.

Møde

Dine kunders oplevelser med et rådgivermøde eller dine B2B salgsmøder


Illustration af en person med headset og mikrofon, symbol på kundeservice eller callcenter.

Service

Evnen til at løse kundens problemer

Diagram med cirkler og pile, der illustrerer en økonomisk cyklus med pengestrøm og datadeling.

Genkøb

Sandsynligheden for dine kunder genkøber hos dig fx lige før udløb af kontrakt


En simpel linjediagramoverstrømmelse af en gadeboks

Unboxing

Oplevelsen med at udpakke et produkt samt måling af oplevelsen med leverancehastighed

Illustration af en projektplan på et ark med en gearsymbol, der symboliserer projektstyring.

Projekt

Din virksomheds evner til at leverer et projekt til kunden (før, under og efter)


En vejkort illustration med en destination markør og en startpunkt markeret, forbundet med stiplede linjer, symboliserer vejledning eller ruteplanlægning.

Onboarding

Hvor god er din virksomhed til at hjælpe brugerne i gang med dine services?

Tegnet kalender og megafon, symboler for planlægning og annoncering.

Events

Deltagernes anbefalingsvillighed af dine arrangementer

Billed af Morten Schrøder, en mand med brunt hår, skæg og briller, iført en ternet blazer og en lys skjorte, smilende foran en hvid baggrund. Nederst på billedet er der kontaktoplysninger for ham, herunder navn, stilling, e-mail og telefonnummer.

Ræk ud til Morten!

Skal du i gang med at lave tilfredshedsmålinger? Så er det Morten, du skal have fat i!