Kundetilfredshedsundersøgelse
Skru op for frekvensen på dine tilfredshedsmålinger
Track kundeoplevelserne
Skab bedre resultater
Når vi siger, at du skal skrue op for antallet af tilfredshedsmålinger, så gør vi det fordi, du kan skabe bedre resultater i organisationen. Ved oftere at tage temperaturen på dine kunder kan du:
Mindske churn
Skabe mersalg i den eksisterende produktportefølje
Udvikle nye produkter og services,
Tiltrække nye kunder
Få dine kunder til at føle sig værdsatte
Vinde nye kunder og forbedre den samlede kundeoplevelse
What’s not to like?
Wilke Insight Platform
Vi samler dine kunders feedback i én platform.
INPUT
OUTPUT
Hvorfor Wilke og tilfredshedsmålinger?
Hos Wilke tror vi på vigtigheden af at være en partner fremfor en leverandør. Derfor følger vores erfarne konsulenter projektet fra A-Z og udfordrer både forretningsmæssige belsutninger, løsninger og tilgange.
Vi vil ikke bare måle. I stedet vil vi løse forretningsmæssige udfordringer, hvilket afspejler sig i vores anbefalinger til valg af metode. Vi tilbyder en ægte omnichannel suveying. Det betyder, at du bestemmer hvilken kanal, vi skal bruge, så vi kan spøge dine kunder der, hvor det er mest relevant.
Vi indsamler ikke kun data i din branche. Derfor kan du som kunde i Wilke altid få hjælp til at benchmarke dine resultater med andre i branchen. Vi arbejder sammen med nogle af de største brands set i forhold til tilfredshedsmålinger. Hver måned hjælper vi kunder som CPH Airport, Nuuday, Falck, Børsen og Telia med indsigter.
Her er nogle af dem, der har valgt os
Vores services
Vi tilbyder flere forskellige pakker af tilfredshedsmålinger. Lige fra light-udgaven “Data” hvor vi leverer renset og bearbejdet data. Til de populære “Indsigter” hvor vi leverer data, indsigter og idéer til forbedringer som du efterfølgende kan implementere.
Skal du have hele pakken med, så anbefaler vi at vælge “Forandring”. Her hjælper vi dig hele vejen, og sørger for at indsigter og resulterende forandringstiltag implementeres solidt i organisationen.
Vi hjælper andre med at måle
Nedenfor kan du se eksempler på, hvilke aspekter vi hjælper andre kunder med at måle. Ræk ud til os og få en snak om hvilke tilfredshedsmålinger, der vil kunne skabe forandring i din organisation.
Køb
Tilfredshed med købsprocessen
Møde
Dine kunders oplevelser med et rådgivermøde eller dine B2B salgsmøder
Service
Evnen til at løse kundens problemer
Genkøb
Sandsynligheden for dine kunder genkøber hos dig fx lige før udløb af kontrakt
Unboxing
Oplevelsen med at udpakke et produkt samt måling af oplevelsen med leverancehastighed
Projekt
Din virksomheds evner til at leverer et projekt til kunden (før, under og efter)
Onboarding
Hvor god er din virksomhed til at hjælpe brugerne i gang med dine services?
Events
Deltagernes anbefalingsvillighed af dine arrangementer
Ræk ud til Morten!
Skal du i gang med at lave tilfredshedsmålinger? Så er det Morten, du skal have fat i!