Kundetilfredshedsundersøgelse

Skru op for frekvensen på dine tilfredshedsmålinger

Track kundeoplevelserne
Skab bedre resultater

Når vi siger, at du skal skrue op for antallet af tilfredshedsmålinger, så gør vi det fordi, du kan skabe bedre resultater i organisationen. Ved oftere at tage temperaturen på dine kunder kan du:

  • Mindske churn

  • Skabe mersalg i den eksisterende produktportefølje

  • Udvikle nye produkter og services,

  • Tiltrække nye kunder

  • Få dine kunder til at føle sig værdsatte

  • Vinde nye kunder og forbedre den samlede kundeoplevelse

What’s not to like?

Wilke Insight Platform

Vi samler dine kunders feedback i én platform.

INPUT

OUTPUT

Interne data.png
Google A.png
Surveys.png
Confirmit.png
SQL.png
powerpoint.png
SPSS.png
sas.png
excel.png
PowerBI.png
tableau.png

Hvorfor Wilke og tilfredshedsmålinger?

Hos Wilke tror vi på vigtigheden af at være en partner fremfor en leverandør. Derfor følger vores erfarne konsulenter projektet fra A-Z og udfordrer både forretningsmæssige belsutninger, løsninger og tilgange.

Vi vil ikke bare måle. I stedet vil vi løse forretningsmæssige udfordringer, hvilket afspejler sig i vores anbefalinger til valg af metode. Vi tilbyder en ægte omnichannel suveying. Det betyder, at du bestemmer hvilken kanal, vi skal bruge, så vi kan spøge dine kunder der, hvor det er mest relevant.

Vi indsamler ikke kun data i din branche. Derfor kan du som kunde i Wilke altid få hjælp til at benchmarke dine resultater med andre i branchen. Vi arbejder sammen med nogle af de største brands set i forhold til tilfredshedsmålinger. Hver måned hjælper vi kunder som CPH Airport, Nuuday, Falck, Børsen og Telia med indsigter.

Her er nogle af dem, der har valgt os

Vores services

Vi tilbyder flere forskellige pakker af tilfredshedsmålinger. Lige fra light-udgaven “Data” hvor vi leverer renset og bearbejdet data. Til de populære “Indsigter” hvor vi leverer data, indsigter og idéer til forbedringer som du efterfølgende kan implementere.

Skal du have hele pakken med, så anbefaler vi at vælge “Forandring”. Her hjælper vi dig hele vejen, og sørger for at indsigter og resulterende forandringstiltag implementeres solidt i organisationen.

Vi hjælper andre med at måle

Nedenfor kan du se eksempler på, hvilke aspekter vi hjælper andre kunder med at måle. Ræk ud til os og få en snak om hvilke tilfredshedsmålinger, der vil kunne skabe forandring i din organisation.

Køb

Tilfredshed med købsprocessen

Møde

Dine kunders oplevelser med et rådgivermøde eller dine B2B salgsmøder


Service

Evnen til at løse kundens problemer

Genkøb

Sandsynligheden for dine kunder genkøber hos dig fx lige før udløb af kontrakt


Unboxing

Oplevelsen med at udpakke et produkt samt måling af oplevelsen med leverancehastighed

Projekt

Din virksomheds evner til at leverer et projekt til kunden (før, under og efter)


Onboarding

Hvor god er din virksomhed til at hjælpe brugerne i gang med dine services?

Events

Deltagernes anbefalingsvillighed af dine arrangementer

Ræk ud til Morten!

Skal du i gang med at lave tilfredshedsmålinger? Så er det Morten, du skal have fat i!