Human Insights - Kvalitativ analyse

Kvalitativ analyse til forbedring af din forretning.

Kvalitativ analyse lader dig komme helt tæt på din målgruppe.

Mange virksomheder har masser af data på deres marked og kunder i form af kvantitative informationer: Hvem, hvor mange, hvad køber de osv. Men hvis du for alvor vil forstå, hvad der driver dine (potentielle) kunder og din forretning, er du nødt til at komme helt tæt på menneskene. Tæt på deres adfærd, følelser, holdninger, funktionelle såvel som emotionelle behov og på, hvordan de skaber mening i de valg, de træffer. Vores team af antropologer, humanister og designere kan hjælpe dig til en bedre forståelse af dine forretningsmuligheder gennem kvalitative analyse.

Lad os fx hjælpe dig med et kvalitativt blik på nye målgrupper, bedre produkter og services eller en sammenhængende kunderejse på tværs af alle kontaktpunkter. Vi har fokus på at forstå konteksten, kundens behov og de stjernestunder, der gør din kundes oplevelse hos dig bedre end hos konkurrenten.

Fra indsigt til handling.

Hos os er kvalitativ analyse ikke en black box. Og vi er allergiske over for støvsamlende rapporter. Vi tror på, at indsigter skal operationaliseres for at bringe værdi.

Med Wilke som partner bliver du inkluderet i hele indsigtsprocessen. Vi har fuld transparens i vores processer, inviterer dig med som observatør på interview, fokusgrupper, mobiletnografi mv. og har et stærkt fokus på samskabelse i alle samarbejdets aspekter. Ofte bliver vi inkluderet i hele din implementerings- og transformationsproces, hvor vi sørger for, at indsigterne lever og kan skaleres i din organisation, så du får den fulde værdi.

På samme måde, som vi er eksperter i målgruppeanalyser, har vi altid et skarpt øje for modtagerne af vores indsigter, og formidlingen heraf kan tage mange former: Video, plancher, digitale læringsplatforme, publikationer, rapporter, talepapirer med meget mere.

Med andre ord gør vi det så nemt som muligt at omsætte indsigter til handling.

Spørgsmål vedrørende Human Insights?

Kontakt Maria fra vores skarpe Human Insights team!