Investér i fremtiden:

Her er alt du skal vide om investering i batterier

Hvorfor er batterier en god investering?

Dashboards er hjertet i moderne forretningsanalyse, og virksomheder overalt bruger dem til at få dybere indsigt og effektivt navigere gennem deres data. Hos Wilke forstår vi vigtigheden af at skabe overskuelige og funktionelle dashboards, der gør kompleks dataforvaltning til en leg.

Det vil vi gerne dele ud af. Derfor har vi netop udgivet et whitepaper, der viser, hvordan du kan arbejde effektivt med data-formidling og kommer med 7 gode råd til dit dashboard.

I whitepaperet kan du blive klogere på, hvordan du sikrer, at dashboardet bliver visualiseret på en måde, så informationen er klar og tydelig. Vi taler også om Daniel Kahnemans bog ”Thinking Fast and Slow, der omhandler de 2 systemer, mennesket har til at træffe beslutninger – det hurtige system på autopilot, og det eftertænksomme, bevidste system.

Vores motto her i Wilke er relativt enkelt. Et simpelt dashboard som kan tusind ting, er ikke et simpelt dashboard. I vores whitepaper vil vi give dig en række hands-on ideer, så du kan optimere dine designs og sikre dig, at dine dashboards altid bliver brugt til at træffe beslutninger. Jeg håber, at du har lyst til at læse med!

Skulle du have spørgsmål eller problemstillinger, som du gerne vil have belyst yderligere, så tøv ikke med at kontakte mig.

+45 21 94 27 99
ms@wilke.dk

WHITEPAPER

Dashboards hjælper til datadrevne beslutninger

Hvordan får du data til at leve i organisationen? Dashboards skal hjælpe med at gøre tal og målinger overskueligt og forståeligt for din organisation. Det er derfor vigtigt at man evner at fortælle en historie med ens data. På den måde sikrer du, at jeres data ikke ender som uforståelige tal i avancerede tabeller som folk ikke forstår at tolke.

Du får desuden de 7 vigtigste råd, som du skal have fokus på, når du skal udtænke dit dashboard.

Vil du vide mere?

Er du mere nysgerrig kan du læse vores kundecase med VELUX, hvor vi gennemgår, hvordan vi skabte et intuitivt dashboard. Se også vores online webinar med dem, hvor vi taler om hvordan man bliver god til digital formidling.

Kundecase: Hvordan kan VELUX sikre, at alle medarbejdere har adgang til de vigtigste kundeindsigter?

WakeUp om at få data til at leve i organisationen gennem digital formidling

Download whitepaperet her 👇🏼

Omnichannel

Wilke er specialister i dataindsamlinger, og vi kan fx både lave interviews i vores professionelle call-center og samtidig interviewe de besøgende kunder i dine butikker. Herudover kan du få undersøgelser på baggrund af vores kundepanel, som giver dig adgang til repræsentative analyser, eller vi kan lave dybdegående analyser med dine egne kunder gennem email og sms. Vi har desuden omfattende erfaring med tilslutning til større telefonisystemer, så vi fx også kan måle på dit kundecenter.

Med andre ord kan vi levere vaskeægte omnichannel analyser på tværs af alle dine kontaktpunkter og de medier, hvor lige præcis dine kunder er til stede. 

Vi kan bl.a. integrere data fra:

www, lup/forstørrelsesglas

Hjemmeside

Wilkes panel

Dine kunder

Telefonicentral

Personlige interviews i felten

Tilkøb funktionaliteter når
det passer dig

Vores løsninger er opbygget som moduler, og er du først i gang med at indsamle data med Wilke som partner, kan du uden videre tilkøbe funktionalitet som:

  • Automatisk kategorisering med NLP

  • Churn-prediction i realtid 

  • Iterativ vejning 

  • Automatisk datarens

  • Månedlig dataovervågning / kommentering 

  • Top-level / executive rapportering 

 Se vores spændende cases indenfor tracking og digitale løsninger

Sammen med VELUX udviklede vi “Healthy Home Barometer”, baseret på svar fra 12 centrale markeder i Europa. Resultaterne gav Velux mulighed for at målrette deres budskaber, øge relevansen og præge dagsordenen.

Læs hele casen her

Læs denne case om hvordan vi hjalp PostNord teste deres nye postkort app. Med testen steg deres imageindeks fra 125-145, antal postkort fra indeks 100 til 4.117, og deres omsætning blev på bare 6 uger øget med mere end 2 mio kr. en ROMI på 130%

Læs hele casen her

Wilke hjalp BoConcept med customer insights tracking til at forbedre kvaliteten af deres service. Til dette har vi udviklet et evalueringsprogram, der består af tre parallelle projekter. En online dataindsamling, gennemførsel af mystery shopping & exit interviews
Læs hele casen her

Har du spørgsmål?

Så ræk endelig ud til mig! Vi har i Wilke solid viden omkring hvordan vi opsætter dashboards, sådan at jeres data kan komme ud og leve i organisationen. Vi tager altid gerne en uforpligtende snak om potentialet for jeres virksomhed.

Skriv til Morten 👇🏼

eller ring på 21 94 27 99