Telefoninterview

Står du overfor en stor, omfattende undersøgelse, som skal foretages på kort tid? Så er telefoninterview bestemt værd at overveje.

Telefoninterview (CATI)

Metoden kan tilpasses til alle typer af problemstillinger. Det gælder blandt andet kundetilfredshedsanalyse, kendskabsanalyse, holdningsundersøgelse, generel meningsmåling mm. Hos Wilke har vi mange års erfaring med at skræddersy projekter, der rummer telefoninterviews, så de tager hensyn til alt fra regionale forhold, til eventuelle ønsker om alder, køn eller beskæftigelse. Vi kan altid sikre, at det interviewene bliver designede efter jeres behov og tager hensyn til jeres ønskede specifikationer.

 
3 mennesker der vinker

De rigtige spørgsmål til de rigtige mennesker

Ved brug af telefoninterview sikrer vi dig altid en individuel undersøgelse, der er tilpasset specifikt til dine specifikationer, i den ønskede målgruppe.

Metoden giver dig mulighed for at indsætte specifikationer og kvoter, så du ved, at indsamlingen stemmer overens med præcis det, du søger. Spørgeskemaerne er dynamiske, og alle der falder uden for din målgruppe bliver screenet fra. På den måde sikrer vi, at vi udelukkende koncentrerer os om de respondenter, du finder interessant.

 

Telefoninterview gennemføres i eget call center

Telefoninterviews udfører vi i vores etablerede call center, hvor vi har interviewere til både BtB og BtC-opgaver. Vores interviewere har stor erfaring med alle typer opgaver, og er ved opstart af et nyt projekt i et oplæringsforløb, der sikrer, at de benytter den korrekte tilgang og spørgeteknik, på den ønskede opgave. Vi gennemfører interviews ved brug af CATI-metoden (Computer Assisted Telephone Interviewing), der sikrer dig information med konsistent, høj kvalitet på alle interviews. Metoden er meget velegnet til kvantitative undersøgelser, hvor du ønsker bred viden for din målgruppe, samt til de undersøgelser der ikke er mulige at gennemføre over internettet.

Headset

Spørgsmål vedrørende telefoninterview?

Så tag fat i Emil!