Få din tracking til at smitte positivt af på bundlinjen

#1 LÆS WHITEPAPER

Få et interessant indblik i, de forskellige aspekter af tracking. Vi giver dig en omfattende forståelse af de værdifulde indsigter, du kan opnå. Whitepaperet er fyldt med praktiske tips, brugbare eksempler og inspirerende real life cases, der hjælper dig med at implementere tracking i din virksomhed og drage fuld nytte af de værdifulde data, som tracking giver.

#2 VORES METODER

Når der er adgang til enorme mængder data, er det vigtigere end nogensinde at forstå, hvilke data der er mest værdifulde for din virksomhed. Læs mere om hvilke kategorier og nøglemål (KPI’er) du bør tracke på for at træffe datadrevne beslutninger og drive vækst og succes.

#3 SE WEBINAR

Er du mere nysgerrig på, hvordan du kan komme til at arbejde med trackinger og andre digitale løsninger i din organisation, så tag et kig på vores nyeste webinar med Norlys hvor vi taler om hvordan de arbejder med CX Tracking.

Fokus på værdien af tracking

I en verden fyldt med data er det afgørende at forstå, hvordan man bruger dem effektivt til at drive succes. Tracking er et kraftfuldt værktøj, der giver dig indsigt i din virksomheds præstationer på markedet og i forhold til kunderne. Ved at spore de rette nøglemål (KPI'er) kan du træffe datadrevne beslutninger, der øger din markedsandel, forbedrer kundetilfredsheden og optimerer dine marketingaktiviteter.

Det vil vi gerne dele ud af. Derfor har vi netop udgivet et whitepaper, der viser, hvordan du kan arbejde effektivt med tracking skabe værdi der smitter positivt af på bundlinjen.

I whitepaperet bliver du bl.a. klogere på hvad du skal tracke på, og den værdi det kan give. Derudover kommer vi også ind på de to overordnede kategorier af trackingdata; Markedet og kunderne. Til sidst stiller vi en række udfordringer og dertilhørende løsninger ved tracking, så du kan blive klogere på hvordan du kan bruge trackingdata til at: Identificere områder der skal forbedres, optimere dine strategier, træffe bedre beslutninger og skabe en datadrevet kultur i din virksomhed.

Whitepaperet er fyldt med praktiske tips, brugbare eksempler og inspirerende cases, der hjælper dig med at implementere tracking i din virksomhed og drage fuld nytte af de værdifulde data, som tracking giver.

Skulle du have spørgsmål eller problemstillinger, som du gerne vil have belyst yderligere, så tøv ikke med at kontakte mig.

+45 60 71 30 36
mio@wilke.dk

WHITEPAPER

Vil du styrke din position i markedet? Lær om vejen dertil med tracking

I Wilke har vi mange års erfaring med trackinganalyser, og hjælper en lang række af virksomheder med at identificere værdiforøgende ekementer, der smitter af på bundlinjen. Tracking giver dig en unik mulighed for at få indsigt i udviklingen inden for et givent område. Det giver dig desuden muligheden for at tage proaktive beslutninger fremfor først at reagere på problemer, når de opstår. du skal udtænke dit dashboard.

Vil du vide mere?

Er du mere nysgerrig kan du se vores nyeste webinar med Norlys om hvordan de arbejder med CX tracking. Du kan også læse vores kundecase med Falck, hvor vi gennemgår, hvordan vi løbende hjælper dem med kundemålinger med et fokus på NPS score. Se også vores online WakeUp med PFA om Image tracking hvor vi kommer med do’s and dont’s når du tracker dit image, samt de overvejelser man skal gøre sig, før man overhovedet begynder at udvikle et tracking setup.

Online Wakeup med Norlys - Få din tracking til at smitte positivt af på bundlinjen gennem formidling og aktivering

Kundecase: Hvordan sikrer Falck en god NPS score?

Online WakeUp med PFA - sådan positionerer du dig med image tracking

Download whitepaperet her 👇🏼

Hvad kan man tracke på?

Når der er adgang til enorme mængder data, er det vigtigere end nogensinde at forstå, hvilke data der er mest værdifulde for din virksomhed. Ved at spore de rette nøglemål (KPI'er) kan du få indsigt i, hvordan din virksomhed præsterer, og træffe datadrevne beslutninger, der driver vækst og succes.

Der er to overordnede kategorier, som du kan tracke på:

Markedet

Kategorien omfatter data der giver indsigt i din virksomheds position på markedet og dens relation til kunderne.

Kunderne

Kategorien omfatter data, der giver indsigt i dine kunders oplevelse og behov, bl.a. ved at spore relevante KPI’er.

ONLINE WAKEUP

Få din tracking til at smitte positivt af på bundlinjen gennem formidling og aktivering

På dette WakeUp kan du høre mere om, hvordan Norlys, Danmarks største energi- og telekoncern, arbejder med CX Tracking. I Norlys måler man ikke bare for at måle. I stedet fungerer tracking som et styringsværktøj, hvor der arbejdes benhårdt på at aktivere indsigterne ud i hele organisationen for at kunne drive adfærd og forandringer, som man i sidste ende ved vil smitte positivt af på forretningen.I

Har du spørgsmål?

Så ræk endelig ud til mig! Vi har i Wilke solid viden omkring hvordan man arbejder med tracking og sørger for, at jeres data kan komme ud og leve i organisationen. Vi tager altid gerne en uforpligtende snak om potentialet for jeres virksomhed.

Skriv til Mikkel 👇🏼

eller ring på 60 71 30 36