Advertorials - Danskernes opfattelse af annoncørbetalt indhold

Advertorials er en blanding af ordene “reklame og “redaktion”. Det er det, fordi det er en reklame i form af redaktionelt indhold. Præcis ligesom Native Advertising.

Er du nysgerrig på de erhvervsaktive danskeres opfattelse af advertorials?

Kunne det være spændende at vide følgende?

  • Hvordan skaber man god annoncering ved at benytte en advertorial?

  • Hvilke faldgruber skal man være opmærksom på ved advertorials?

  • Hvordan tager danskerne imod advertorials i medier?

Så hør det seneste afsnit af Børsens Podcast, hvor Daniel Ebert Pedersen fra Wilke vender ovenstående sammen med Stine Bjerre Herdel og Maria Rossen. De taler om udviklingen inden for annoncørbetalt indhold og hvilke elementer, der skal lægges vægt på, hvis man vil opnå succes med denne disciplin, som fortsat bliver mere interessant.

De snakker bl.a. om Native Advertising, som er med til at differentiere måden, hvorpå man kan nå ud til forbrugerne. Der er potentiale i denne form for annoncering, da det er indhold, som forbrugerne aktivt vælger at interagere med.

Du kan lytte til podcasten her:

 
Daniel Ebert Pedersen

Vil du vide mere om advertorials?

Daniel er klar til at svare på spørgsmål om advertorials!

Forrige
Forrige

Succes med co-creation processer gennem disse 7 vigtige greb

Næste
Næste

Online handel af dagligvarer bliver detailkædernes fremtidige vækstkanal