I Wilke vil vi gerne skabe løsninger, der får indsigterne til at gøre en forskel.

”Når man laver så mange spændende projekter, der munder ud i en lang række løsninger for kunderne, giver det god mening at få beskrevet disse i koncepter, da flere virksomheder typisk kæmper med mange af de samme ting, som vi hjælper vores kunder med”.

 
 
Oversigt over Wilkes løsninger

Du skal altid kunne se den øgede værdi i at gå fra indsigt til konkret løsning.

I Wilke har vi (hvis vi selv skal sige det!), temmelig meget viden, om temmelig meget! Vi har +20 års erfaring i at hjælpe en lang række virksomheder med alverdens problemstillinger i alle industrier. Det giver os både erfaring og viden, som hjælper os til at sikre, at vores indsigter ikke blot bliver til endnu en rapport i skuffen, men rent faktisk er med til at gøre en forskel - for dine kunder, produkter, brandstrategi eller noget fjerde.

For at sikre, at du som kunde altid er garanteret et toptunet løsningskatalog, som passer 1:1 på din forretningsmæssige problemstilling, har vi kørt Daniel Ebert Pedersen i stilling som Business Development Director. Det har vi, fordi vi tror på, at vi gennem et fokuseret arbejde med at konceptualisere de mange spændende skræddersyede løsninger, som hele tiden udarbejdes forskellige steder i virksomheden, kan gøre det både nemmere og bedre for dig at være kunde hos os - og dermed bedre at være kunde hos dig.

Gennem arbejdet med målrettet at konceptualisere vores viden og erfaring, vil vi synliggøre værdien af vores løsninger, og dermed sikre dig en endnu bedre rådgivning om konkrete løsninger.

Wilkes kerneforretning kan inddeles i 3 hovedområder - CEM, Strategi & forretningsudvikling og Performance tracking. I 2022 vil vi gerne tilbyde endnu flere koncepter under de 3 søjler, så det bliver lettere for dig også at tænke i konkrete løsninger, når du inddrager indsigter om dine kunder i din forretnings-, produkt- og kundestrategi.

 
 

Her er grundlaget for den gode brandstrategi.

Vi har gennem de sidste år fået flere og flere stærke koncepter på hylderne. Men vi vil stadigvæk gerne blive bedre til at synliggøre vores viden, som løbende vokser gennem vores mange spændende samarbejder med både nye og eksisterende kunder. Langt de fleste af vores projekter har (og bør altid have) en varierende grad af unikhed, men ofte er den forretningsmæssige problemstilling ens.

Vi laver for eksempel en lang række projekter inden for:

  • Kundeprogrammer

  • Branding

  • Forretningsudvikling

  • Porteføljeoptimering

  • Bundling

  • Prissætning

Her har vi stor ekspertise i at transformere indsigter til konkrete redskaber og løsninger, der muliggør eksekvering og reel forandring. Det kan f.eks. være indsigter om mulighedsrum i forhold til brandpositionering og dermed grundlaget for brandstrategien. Eller et konkret indblik i, hvilke typer abonnementer man bør have i sin portefølje, hvis man skal opnå den største indtjening og fastholdelse.

Et eksempel herpå kan du læse om i denne case, hvor vi hjalp Aller med at optimere deres portefølje. Løsningen har bidraget til, at aller i dag kan træffe beslutninger som sikrer, at de nu og i fremtiden har en portefølje, som har så stort et match med markedsbehovene som muligt!

Oversigt over hvordan man foretager en effekt måling
 
Daniel Ebert Pedersen

Vil du vide mere om vores løsninger?

Så skriv dit spørgsmål eller din kommentar til Daniel her!

Forrige
Forrige

Ny empatisk leder er vejen til Wilkes vækst

Næste
Næste

Mundbindet kan blive den kollektive trafiks bedste ven