Læs med når vi deler vores viden

#alle #metoder #retail #design #innovation

Saliou Roed Saliou Roed

Stor befolkningsundersøgelse om udbredelsen og brugen af Solsikken i Danmark

Solsikkesnoren er på blot tre år blevet symbolet på usynlige handicap i Danmark. En ny undersøgelse viser, at mange størstedelen af danskerne kender til solsikken - og er positivt stemt overfor den.

Wilke er stolte over at have deltaget med data til undersøgelsen som vi har lavet i samarbejde med Videnscenter om handicap. Resultaterne taler sit tydelige sprog. Solsikken gør en forskel.

Læs mere
Emma Munk Emma Munk

Er din organisation klar til et NIS2-direktivet?

Er din virksomhed klar til NIS2-direktivet, og til at modstå den øgede cybertrussel, danske virksomheder står over for? Vi blev i 2023 ramt af et cyberangreb, og deler vores erfaring og bedste råd, så du forhåbentlig er bedre klædt på, når din organisation bliver ramt. Det er nemlig ikke længere et spørgsmål om man bliver ramt, men snarere hvornår man bliver ramt..

Læs mere
Kasper Nygaard Kasper Nygaard

Den rene elbil vinder fortsat frem

Den rene elbil vinder fortsat frem, men det er primært på bekostning af hybridbilerne og ikke benzin/diesel biler. Hvis danskerne frit kunne vælge hvilken bil de ville købe, ville 40% vælge el-bilen. Dette er en kraftig stigning fra 2022 hvor 31% ville vælge elbilen.

Læs mere
Kasper Nygaard Kasper Nygaard

Færre danskere planlægger at købe bil inden for de næste to år

Wilke er endnu engang klar til at dele interessante indsigter om bilforbruget i Danmark. Rapporten “Indsigt i bilforbruget 2023” er klar til download, og analysen viser bl.a., at kun 28% af danskerne planlægger at købe en bil inden for de næste 2 år. Men danskernes stramme økonomi har også indflydelse på hvilken bil de planlægger at købe.

Læs mere
Emma Munk Emma Munk

Ny empatisk leder er vejen til Wilkes vækst

Stine Halberg er ny CEO og partner i Wilke A/S. Den 1. september overtager Stine Halberg rollen som CEO i Wilke A/S efter Jakob Fiellau, som fortsætter som CCO. Stine udtaler selv; ”Wilke er kendt for en høj faglighed – både internt i organisationen, men også over for deres gode samarbejdspartnere og kunder. Den faglige stolthed brænder jeg for at fastholde, kommunikere og udvikle yderligere – og netop derfor glæder jeg mig til at blive en del af ’Wilke-familien’”

Læs mere
Emma Munk Emma Munk

I Wilke vil vi gerne skabe løsninger, der får indsigterne til at gøre en forskel.

Kunderne skal kunne se, hvordan vi skaber den øgede værdi ved at hjælpe dem fra indsigter til konkrete løsninger. I Wilke er Daniel Ebert Pedersen trådt ind i rollen som Business Development Director, for i højere grad at kunne konceptualisere de mange spændende skræddersyede løsninger, der udarbejdes forskellige steder i virksomheden, så de kan tilpasses den enkelte kundes behov.

Læs mere