Customer Day 2024 er en syv timers konference med hele 16 indlæg spækket med viden om, hvordan du skaber gode kundeoplevelser. Sidste år var vi 250 gæster samlet i Industriens Hus, og vi glæder os til at gentage succesen og byde dig velkommen d. 7. november 2024! Vi tror på, at ansvaret for gode kundeoplevelser hviler på både dig, mig og vores kollegaer i salg, marketing, kundeservice, IT, HR, ledelsen og bogholderiet. Men hvis vi skal løfte det fælles ansvar, kræver det at vi taler samme sprog, og sammen udvikler de oplevelser, der får kunderne til at vælge os fremfor konkurrenterne.
Arbejdet med at udvikle gode kundeoplevelser kræver, at der opstilles fælles målsætninger, hvor det kundecentriske arbejde i én afdeling ikke modarbejder arbejdet andre steder i organisationen. Det handler i høj grad om at øge graden af vidensdeling og transparens, så de interne siloer og friktioner i kunderejsen brydes ned. Det handler også om at sikre høj involvering, både vertikalt og horisontalt, hvor der løbende følges op på fremdrift såvel som udfordringer. At udvikle og løfte kundeoplevelsen i en organisation er en ressourcekrævende men nødvendig proces, som bør betragtes som en investering snarere end en omkostning. Lykkes man med ovenstående, så er man godt på vej mod den kundecentriske forandring, der sikrer at man også kan drive en forretning i fremtiden.
Vores 16 indlæg er nøje udvalgt til at give dig den nødvendige inspiration, til at kunne lykkes med ovenstående. Ambitionen er at sende dig ud ad døren med nye strategiske, operationelle og taktiske værktøjer, som udvider dit perspektiv og gør det nemmere at skabe excellente oplevelser for dine kunder. Du kan se frem til at høre om kundecentrisk ledelse, AI, kunderejser, social commerce og meget, meget mere!