Hvem har Danmarks bedste kundeservice i 2021?

Når du læser denne rapport bliver du klogere på:

  1. NPS og service benchmarks ift. din branche og dine konkurrenter.

  2. Branchernes evne til at skabe gode kundeoplevelser

  3. Seks helt afgørende aspekter for at lykkes med den gode kundeoplevelse.

Danmarks mest robuste benchmark for kundeoplevelser.

i har spurgt mere end 3000 danskere ind til deres seneste kundeoplevelse, heriblandt hvilken NPS-score de vil give, hvor villige de er til at genkøbe og hvad der egentlig er det vigtigste at lykkes med, når man skal levere en god kundeoplevelse til lige netop dem.

Seks kriterier er helt afgørende, når du skal levere gode oplevelser til dine kunder. De såkaldte "basics", såsom at problemet skal løses, at kundeoplevelsen skal være nem samt at det skal ske på en venlig og imødekommende måde, er en hygiejnefaktor - med andre ord, disse ting skal der være styr på. 

CX BENCHMARK 2021

Hent vores rapport her

Vil du vide mere om hvorfor kundeservice er så vigtigt? Tag fat i Christian på chhe@wilke.dk