CX BENCHMARK 2025
Danmarks bedste kundeoplevelser
og kundeservice
Nu kan vi løfte sløret for Wilkes CX Benchmark for 2025! Men hvad er det egentlig?
Vi har hvert år siden 2017 taget temperaturen på, hvilke virksomheder der leverer Danmarks bedste kundeservice - og hvordan de gør det.
I årets udgaver stiller vi skarpt på:
De vigtigste elementer for at kunderne får en god oplevelse
Sammenhængen mellem god kundeservice og NPS
Hvad virksomhederne skal fokusere på
Med over 3000 besvarelser viser rapporten, hvilke virksomheder kunderne oftest fremhæver for en god oplevelse - vil du se om din virksomhed bliver nævnt?
Download rapporten ved at udfylde formularen nedenfor:
God fornøjelse! 💡



















CX BENCHMARK 2025
Danmarks bedste kundeoplevelser
og kundeservice
Så er dette års CX Benchmark snart klar! I Wilke tager vi nemlig hvert år temperaturen på kundeoplevelsen i forskellige brancher og virksomheder, og i år er ingen undtagelse!
Vi har hvert år siden 2017 taget temperaturen på, hvad kunderne mener, at der skal til for at levere Danmarks bedste kundeservice.
I årets udgave stiller vi skarpt på:
De vigtigste elementer for at kunderne får en god oplevelse
Sammenhængen mellem god kundeservice og NPS
Hvad virksomhederne skal fokusere på
Som noget nyt, inkluderer CX Benchmark 2025 en driveranalyse, der identificerer de vigtigste aspekter, der driver tilfredsheden med kundeoplevelsen.
Med over 3000 besvarelser viser rapporten, hvilke virksomheder kunderne oftest fremhæver for en god oplevelse - vil du se om din virksomhed bliver nævnt?
Skriv dig op til rapporten ved at udfylde formularen nedenfor. Så sender vi den når den er klar i u. 12!



















Har du spørgsmål?
Vil du vide mere om Danmarks bedste kundeoplevelser?
Skriv til Christian på chhe@wilke.dk - han er klar til at hjælpe dig!