Det er de færreste børnefamilier der ikke har truffet et valg på baggrund af deres børns interesser og behov. Børn fylder på forskellige måder meget i hverdagen hos de fleste børnefamilier. Men hvor stor indflydelse har de egentlig på de valg, som familier træffer i hverdagen - og deres forbrug?
Børn påvirker direkte og indirekte flere valg end vi umiddelbart lægger mærke til, og de bliver hurtigt lynafledere til et køb eller handling - det er derfor vigtigt, at indtænke børnenes behov og adfærd, hvis du ønsker at gøre dig relevant for børnefamilien.
Til Wilke Cool Down er der fokus på hvordan du implementerer børnefamiliesegmentet i din værdikæde - vi giver indsigt i børns grundlæggende motiver og adfærd og konkrete tips til, hvordan du inddrager børn i din produktudvikling, optimering og evaluering.
Udover vores egne erfaringer, får vi fint besøg af Mette Larsen fra The LEGO Group som vil fortælle om hvordan du får succes med at bruge børn som respondenter i din research.