CX BENCHMARK 2024

Danmarks bedste kundeoplevelser og kundeservice

Vi har spurgt mere end 3000 danskere om deres seneste kundeoplevelse, og scoret performance for mere end 300 virksomheder i 10 forskellige brancher. I CX Benchmark 2024 kan du se, hvordan de forskellige brancher performer samt hvilke 50 virksomheder, der er bedst til kundeoplevelser. Du kan også læse om hvilke seks aspekter, der driver en god kundeoplevelse i følge danskerne.

I rapporten kan du desuden læse om…

  • Hvilke 50 virksomheder har den højeste NPS?

  • Hvad driver kundernes anbefalingsvillighed?

  • Hvad er det vigtigste for at kunderne får en god oplevelse?

  • Hvilke kontaktformer foretrækker kunderne?

  • Hvordan er performance på brancheniveau?

Download rapporten ved at udfylde formularen nedenfor:

God fornøjelse! 💡

Hent rapporten her

Vil du vide mere om Danmarks bedste kundeoplevelser? Skriv til Christian på chhe@wilke.dk - han er klar til at hjælpe dig!