CX BENCHMARK 2023
Danmarks bedste kundeoplevelser og kundeservice
Vi har spurgt mere end 3000 danskere om deres seneste kundeoplevelse, og scoret performance for mere end 300 virksomheder i 10 forskellige brancher. I CX Benchmark 2023 kan du se, hvordan de forskellige brancher performer samt hvilke 50 virksomheder, der er bedst til kundeoplevelser. Du kan desuden læse om hvilke seks aspekter, der driver en god kundeoplevelse i følge danskerne selv. Vi ser bl.a. at der er sket en stor ændring fra 2022 til 2023 set ift. hvad der er vigtigst for at få en god oplevelse, hvor det vigtigste i år er at få løst sit problem. I rapporten kan du ligeledes læse om, hvordan kunderne helst vil kompenseres, når der sker fejl og hvordan du honorerer loyale kunder over tid.
God fornøjelse!
Hent rapporten her
Vil du vide mere om Danmarks bedste kundeoplevelser? Skriv til Christian på chhe@wilke.dk - han er klar til at hjælpe dig!