Whitepaper om customer tracking.

Når du læser dette whitepaper bliver du klogere på:

  1. Hvad er customer tracking?

  2. Hvad skal man egentlig tracke på i forbindelse med customer tracking?

  3. Indsigt i hvorfor kontinuerlig tracking af kundens stemme forsat bliver endnu vigtigere.

Giver din Customer tracking dig Return on Investment?

I dette whitepaper har vi prøvet at samle vores erfaringer fra begge sider af skrivebordet – som leverandør af tracking, men også som bruger af tracking. Tracking er et ofte misbrugt begreb, som spænder over alt fra, at man følger op på markedet med års mellemrum til at gøre det på ugentlig basis. Og ingen af delene er der noget galt i, så længe man får rigtigt input til at styre forretningen og træffe de rigtige beslutninger. Og at kunne træffe de rigtige beslutninger er i virkeligheden syreprøven for et godt trackingsystem. Hvis ikke du kan træffe gode beslutninger om dine markedsaktiviteter, hvorfor så bruge penge på tracking i det hele taget?

Søren Pedersen

Hent vores whitepaper her.

Du kan også skrive til Søren hvis du har brug for hjælp til customer tracking på sp@wilke.dk