Whitepaper om fremtidens markedsmuligheder.

Når du læser dette whitepaper bliver du klogere på:

  1. Indsigt i hvad danskerne har planer, drømme, forventninger og ønsker for tiden efter COVID-19.

  2. Viden om tendenser og trends der er blevet accelereret under Covid-19.

  3. De vigtigste emner for danskerne i forbindelse med deres tilværelse.

Gør nutidens udfordringer til fremtidens markedsmuligheder

I dette whitepaper beskriver vi fem tendenser, vedrørende danskernes nuværende situation og deres forventninger til fremtiden. Herunder hvad der har formet tendenserne, og hvad implikationerne for virksomhederne er. Vi kommer yderligere med anbefalinger til, hvordan virksomheder kan tackle de bekymringer og emotionelle behov, som i stigende grad opstår hos forbrugerne, og dermed udvikle endnu stærkere emotionelle bånd til eksisterende og nye kunder. Vi håber, du finder vores resultater og anbefalinger indsigtsfulde og handlingsrettede for din virksomhed.

Vi kørte en landsdækkende undersøgelse med mere end 2.000 danskere i juli og mere end 1.000 danskere i september og oktober. Desuden afholdt vi 3 fokusgrupper med danskere i alle aldre.

Morten Schrøder

Hent vores whitepaper her.

Du kan også skrive til Morten Schrøder hvis du ønsker indsigt i fremtidens markedsmuligheder på ms@wilke.dk