Whitepaper om aktuel
E-handel.

Når du læser dette whitepaper bliver du klogere på:

  1. Hvad der er vigtigt for kunderne når de e-handler.

  2. Hvordan kunderne ser din e-handelsløsning og hvor du har et performance gap.

  3. Hvilke metoder du kan tage i brug til at konvertere flere besøg til salg i din e-handel.

Dette Whitepaper viser, hvordan en strategisk analyse kan lede frem til en bedre brugeroplevelse for nuværende og potentielle kunder for derigennem at øge omsætningen og loyaliteten.

I Wilke hjælper vi flere virksomheder med at optimere deres tiltag på onlinehandlen. Det gælder både de som har været i gang noget tid, men som stadig kan få mere ud af denne kanal samt de som lige er startet med e-handel og skal kunne begå sig i nyt territorium.

Wilke har gennem et tæt samarbejde med Dansk Erhverv Digital Handel (tidligere FDIH) en lang årrække oparbejdet en dyb viden om e-handel.

Wilke kender derfor de vigtigste parametre for e-handlen, men det står samtidig også klart, at der er markante forskelle mellem varekategorierne i forhold til, hvad forbrugerne lægger vægt på når de shopper online. Eksempelvis fylder gratis fragt mere i beslutningshierarkiet i tøj/sko kategorien end ved møbler, hvor inspiration og gode produktbeskrivelser vægtes højere.

Christian Knudsen

Hent vores whitepaper her

Du kan også skrive til Christian Knudsen, hvis du vil vide mere på ckn@wilke.dk