Whitepaper om aktuel
E-handel.
Når du læser dette whitepaper bliver du klogere på:
Hvad der er vigtigt for kunderne når de e-handler.
Hvordan kunderne ser din e-handelsløsning og hvor du har et performance gap.
Hvilke metoder du kan tage i brug til at konvertere flere besøg til salg i din e-handel.
Dette Whitepaper viser, hvordan en strategisk analyse kan lede frem til en bedre brugeroplevelse for nuværende og potentielle kunder for derigennem at øge omsætningen og loyaliteten.
I Wilke hjælper vi flere virksomheder med at optimere deres tiltag på onlinehandlen. Det gælder både de som har været i gang noget tid, men som stadig kan få mere ud af denne kanal samt de som lige er startet med e-handel og skal kunne begå sig i nyt territorium.
Wilke har gennem et tæt samarbejde med Dansk Erhverv Digital Handel (tidligere FDIH) en lang årrække oparbejdet en dyb viden om e-handel.
Wilke kender derfor de vigtigste parametre for e-handlen, men det står samtidig også klart, at der er markante forskelle mellem varekategorierne i forhold til, hvad forbrugerne lægger vægt på når de shopper online. Eksempelvis fylder gratis fragt mere i beslutningshierarkiet i tøj/sko kategorien end ved møbler, hvor inspiration og gode produktbeskrivelser vægtes højere.
Hent vores whitepaper her
Du kan også skrive til Christian Knudsen, hvis du vil vide mere på ckn@wilke.dk