Whitepaper om CX Tracking.

Når du læser dette whitepaper bliver du klogere på:

  1. Synspunkter, erfaringer og gode råd om arbejdet med kundekultur og -oplevelser og tracking af kundeoplevelser.

  2. Et indblik i, hvorfor du skal fokusere på dine kunders oplevelser.

  3. Indsigt i fire elementer som er nødvendige for at skabe den gode kundekultur.

Gode kundeoplevelser er fundamentet for den gode forretning.

Hos Wilke tror vi på, at gode kundeoplevelser er alfa og omega for at drive en god forretning. Med hård konkurrence og lave adgangsbarrierer til mange brancher, kan alle dine konkurrenter i princippet gøre det samme som dig. Du kan altså ikke være sikker på at du driver en god forretning, selvom du har et godt produkt eller driver en god tjeneste.

Selvom mange siger, de arbejder med kundeoplevelserne, og endnu flere siger, de har en god kundekultur og allerede leverer gode kundeoplevelser, kan det være svært at følge konsistent op på den leverede service og skabe den virksomhedskultur som er afgørende for at skabe den gode kundeoplevelse. I dette whitepaper har vi samlet synspunkter, erfaringer og gode råd om arbejdet med kundekultur og -oplevelser og tracking af kundeoplevelser. Hvis ikke du kan træffe gode beslutninger om dine markedsaktiviteter, hvorfor så bruge penge på tracking i det hele taget?

Søren Pedersen

Hent vores whitepaper her.

Du kan også skrive til Søren Pedersen hvis du har brug for hjælp til CX Tracking på sp@wilke.dk