WakeUp om loyalitetsprogrammer
Kundeklub, Loyalitetsprogram, Fordelsprogram, kært barn har mange navne. Men en ting er sikkert - konceptet har fået sin renæssance i den seneste tid. I takt med den øgede digitalisering, bliver det i stigende grad relevant for detailkæderne at tilbyde kunderne en række unikke fordele, hvis de til gengæld tilmelder sig deres fordelsprogram. Formålet er i sidste ende at knytte brand og kunderne endnu tættere sammen, og dermed skabe salg både på den korte og lange bane.
I Danmark er over 90% af alle danskere (18 år+) medlem af mindst et fordelsprogram*. I gennemsnit er danskerne medlem af 4,6 forskellige fordelsprogrammer og dette tal forventes at stige i fremtiden. To af de største fordelsprogrammer i Danmark står Salling Group og Matas bag. Til dette webinar sætter vi fokus på, hvordan et succesfuldt fordelsprogram skabes på baggrund af blandt andet kundeindsigt. Derudover ser vi på, hvordan Salling Group og Matas arbejder aktivt på at skabe bedre kundeoplevelser for deres medlemmer.
Hent vores slides her.
Vil du vide mere om hvordan du designer et fordelsprogram, der skaber loyale kunder? Skriv til Christian på ckn@wilke.dk