WakeUp om samfundsansvar som teleselskab
Start dagen med konkret og praktisk inspiration til hvordan du kan arbejde med svære målgrupper og ikke mindst, hvordan du høster værdien af dine indsigter.
6 ud af 10 børn oplever digital mobning. Derfor har Telenor sat sig for at bekæmpe digital mobning - hør hvordan teleselskabet har formået at sætte digital mobning på skoleskemaet og involvere målgruppen, på dette WakeUp.
Hør hvordan Wilke hjælper med at udvikle produkter og services, så de rammer målgruppens behov. På dagens wake-up vil Sanne fortælle om, hvordan vi har hjulpet Telenor med at komme i øjenhøjde med målgruppen – børn i 4.-6. klasse – gennem bl.a. digital etnografi og social media overvågning. Du får tips og tricks til, hvordan du selv kan arbejde med svære målgrupper og ikke mindst, hvordan du høster værdien af dine indsigter.
Hent vores slides her.
Du kan også skrive til os, hvis du vil høre mere på hej@wilke.dk