WakeUp om børn i din forretningsmodel

Det er de færreste børnefamilier der ikke har truffet et valg på baggrund af deres børns interesser og behov. Børn fylder på forskellige måder meget i hverdagen hos de fleste børnefamilier. Men hvor stor indflydelse har de egentlig på de valg, som familier træffer i hverdagen - og deres forbrug?

Børn påvirker direkte og indirekte flere valg end vi umiddelbart lægger mærke til, og de bliver hurtigt lynafledere til et køb eller handling - det er derfor vigtigt, at indtænke børnenes behov og adfærd, hvis du ønsker at gøre dig relevant for børnefamilien.

Til Wilke Cool Down er der fokus på hvordan du implementerer børnefamiliesegmentet i din værdikæde - vi giver indsigt i børns grundlæggende motiver og adfærd og konkrete tips til, hvordan du inddrager børn i din produktudvikling, optimering og evaluering.

 

Hent vores slides her.

Du kan også skrive til os, hvis du vil høre mere på hej@wilke.dk