INDSIGTSRAPPORT OM LOYALITETSPROGRAMMER

Indsigter om udviklingen af loyalitetsprogrammer

I denne rapport præsenterer vi indsigter om udviklingen af loyalitetsprogrammer fra 2022 til 2024. Du får et indblik i udviklingen fordelt på forskellige brancher, såvel som inspiration til hvordan du kan forbedre dit eget fordelsprogram. Vi ser også nærmere på Net Promoter Score (NPS) for en række virksomheders fordelsprogrammer, som afspejler i hvor høj grad kunderne vil anbefale andre i deres netværk at signe op.

Interessant ses, at hver tredje mener, at relevante ekstra services i høj grad eller i meget høj grad kunne få dem til at tegne et abonnement. Det er derfor super relevant at tænke ind i, hvordan du kan optimere dit fordelsprogram.

Hvis du vil læse mere om udviklingen af loyalitetsprogrammer, så download rapporten “Fordelsprogrammer - udviklingen fra 2022 - 2024”

Hent rapporten her

Vil du vide mere om loyalitetsprogrammer? Skriv til Christian på ckn@wilke.dk - han er klar til at hjælpe dig!