ARTIKEL OM KUNDEKLUBBER OG LOYALITETSPROGRAMMER

Skab mersalg med kundeklubber og loyalitetsprogrammer

Pej gruppen - scandinavian trend institute bragte i starten af 2022 en artikel om kundegrupper og loyalitetsprogrammer, skrevet af Christian Knudsen som er Head og Retail & E-commerce i Wilke.

I takt med den øgede digitalisering bliver det i stigende grad relevant for detailkæderne at tilbyde kunderne en række unikke fordele, hvis de til gengæld tilmelder sig deres fordelsprogram. Formålet med et fordelsprogram er i sidste ende at knytte brandet og kunderne endnu tættere sammen og dermed skabe salg både på den korte og lange bane.

Når du læser artiklen vil du bl.a. få indsigt i, hvilke loyalitetsprogrammer som er mest populære i Danmark, hvor mange der egentlig er medlem af en kundeklub og hvilke fordelsprogrammer som bliver benyttet hyppigst.

Hånd der holder en log-in side

Hent artiklen her

Ønsker vide mere om danskernes forhold til loyalitetsklubber eller vil du have hjælp til at starte eller forbedre din egen kundeklub? Skriv til Christian Knudsen på ckn@wilke.dk - han står altid klar til at hjælpe dig!