Vejen til ny indtjening
med Wilke eXplore

#1 LÆS WHITEPAPER

Få et interessant indblik i, hvordan du kan finde vejen til
ny indtjening med med Wilke eXplore. Værktøjet gør dig i stand til at identificere de bedste idéer gennem eksplorative metoder. Vi viser dig en lang række af de ting, eXplore kan hjælpe med at identificere, og deler ligeledes eksempler fra tidligere samarbejder..

#2 VORES LØSNINGER

Læs mere om, hvordan du med eXplore kan få succes med din næste innovation, ved at sikre at dine idéer, koncepter
og produkter, matcher dine kunders ønsker og behov.
.

#3 BOOK ET MØDE

Hvis du vil have inspiration til, hvordan du kan arbejde med eXplore, så book en snak med Carl Mikael, som har 20+ års erfaring i FMCG har stor viden og erfaring med eXplore, og han er klar til at rådgive dig og din virksomhed om hvordan I identificere de idéer,
der har størst potentiale hos lige netop jeres kunder!

Billede af Carl Mikael

Hvordan får du succes med din næste innovation?

Har du også svært ved at identificere, hvilke koncepter og produkter der skal bane vejen til ny indtjening, og bringe dig et skridt foran dine konkurrenter? Mangler du at få estimeret dine koncepter og produkters potentiale i markedet såvel som deres evne til at imødekomme kundernes behov? Hvis ja, så vil vi gerne introducere dig for Wilke eXplore – et kraftfuldt værktøj til at skabe innovation i din forretning 💡

Wilke eXplore er designet til at identificere de bedste idéer gennem eksplorative metoder, og er således både et prioriterings- og innovationsværktøj.

Hvad er eXplore?

eXplore er et sæt af analyser der giver en klar indikation af forbrugerens accept af og holdning til produkter og ydelser i forskellige faser af innovationsprocessen. De kan tilpasses de mest normale stage/gate innovationsprocesser og består af tre primære elementer.

Med eXplore får du følgende outputs: 

  • Nye konceptretninger forankret i en dyb brugerforståelse

  • Identificering af nye mulighedsrum der er relevante for dine kunder

  • Nye værktøjer til fremtidig produktudvikling

Vi har stor erfaring med eXplore analyser, så vil du vide mere om, hvordan du benytter værktøjet til at identificere forbrugerens accept af og holdning til produkter og ydelser i forskellige faser af innovationsprocessen - så læs med her! Jeg håber, at du har lyst til at høre mere om dette spændende værktøj - og skulle du have spørgsmål eller problemstillinger, som du gerne vil have belyst yderligere, så tøv ikke med at kontakte mig.

Carl Mikaels underskrift

+45 22 61 90 76
cmj@wilke.dk

WHITEPAPER

Wilke eXplore - et stærkt værktøj til bedre innovation

Står du over for en ny innovationsproces? Eller på jagt efter et værktøj til at adfække performance og potentiale for eksisterende koncepter og produkter? Så tag første skridt, og download vores seneste whitepaper om eXplore!

Vi giver dig et dybdegående indblik i, hvordan du med eXplore kan sikre at dine idéer, koncepter og produkter, matcher dine kunders ønsker og behov. I whitepaperet kan du desuden se eksempler fra nogle af vores tidligere samarbejder, hvor eXplore har været grundstenene i de velkendte innovationer, du formentlig er stødt på nede i supermarkedet.

I vores rapport vil du blive klogere på de tre løsninger - Light, Classic & More. Tre variationer af eXplore frameworket der tester dit koncept lige fra online screening & test af nøgle KPI’er, til den den dybere forståelse af hvorfor forbrugerene tænker som de gør, hvilket vi i eXplore More kombinerer med afprøvning og evaluering af de fysiske produkter. Alt sammen noget der giver et indblik i, hvor villige kunderne er til at købe produktet igen.

Highlights fra rapporten:

  • Anvendelse af eksplorative metoder

  • Identificering af købsintention og koncept evaluering

  • Identificering af mulighedsrum og anvendelse af NPD Canvas

  • Eksempler på anvendelse af eXplore Light, Classic & More

Download indsigtsrapporten her 👉🏽

Vi har en løsning der passer til dine behov

I Wilke har vi udviklet en stærk innovationsmodel, som kan tilpasses de fleste stage gate-processer og sikrer viden om performance på de vigtigste succeskriterier i løbet af innovationsprocessen. Vi har i Wilke hjulpet mange af vores kunder med innovation både i de tidlige stadier og senere i innovationsprocessen, alt efter hvad der har været behov for.

Wilke eXplore modellen

eXplore Light

En online koncept screening der giver en mulighed for at prioritere hvilke ideer og tanker, der skal arbejdes videre med i processen, på basis af et hurtigt overblik over forbrugerens vurdering af disse.

eXplore Classic

En online koncept test der, udover screeningen, bruges til at få den dybere forståelse af hvorfor forbrugeren tænker som de gør omkring de enkelte koncepter, går dybere med forståelse af enkelt elementer og giver den første indikation af hvilken pris forbrugeren/kunden er villige til at betale og hvor volumen kommer fra.

eXplore More

En hall- eller in-home test der gør det muligt at kombinere en indledende koncept evaluering, der giver en stærk indikation af dets mulighed for at skabe prøvekøb, og en produkt test (hall eller in-home) der klarlægger produktets evne til at generere genkøb. Kombineret med en prisanalyse, købsfrekvens og substitueringsgrader, giver det også en mulighed for at estimere evt. volumen og omsætningspotentiale.

Billede af Carl Mikael Jespersen

Har du spørgsmål?

Så ræk endelig ud til mig! Vi tager altid gerne en uforpligtende snak om potentialet for jeres virksomhed.

eller ring på 22 61 90 76

Skriv til Carl Mikael

Book et møde med Carl Mikael