Årsrapport 2022
2022 var året, hvor vi omsider kom helt ud af Corona‘ens skygge, og hvor der igen var plads til mere fysisk samvær - både på vores 3 kontorer og ude hos vores kunder. Men i 2022 har vi også fastholdt værdien af de digitale møder og den øgede fleksibilitet, vi har tilegnet os i løbet af de sidste par år. Vi har alle lært, hvornår det er vigtigt at mødes fysisk med kunder og kollegaer, og hvornår en virtuel kop kaffe på Teams er tilstrækkeligt. Det har for os (og givetvis de fleste andre virksomheder) været værdifuld læring, og skabt nye muligheder for
stærkere relationer med vores mange kunder landet over, og på tværs af vores tre kontorer i København, Odense og Aarhus. 2021 blev et godt år for Wilke. Økonomisk sikrede vi de bedste resultater nogensinde med rekordomsætning og indtjening. Derudover slog vi også rekord på vores kundetilfredshed, med den højeste NPS score. Året afspejler vores konstante fokus på at levere databaseret kunderådgivning i høj kvalitet. Generelt kom vi rigtig godt ud af coronakrisens tag, og er nu klar på at tage fat på nogle af de aspekter, som under coronakrisen var mere underprioriteret.
Hent vores årsrapport her.
Du kan også skrive til Brian Blomholt, hvis du vil vide mere på brb@wilke.dk