Årsrapport 2018

Hos Wilke hjælper vi vores kunder med at være et skridt foran og tænke kunderne først. Vi identificerer trends, adfærd og behov, så vi kan hjælpe vores kunder med at udvikle bedre produkter, services og kundeoplevelser. Vi tænker mennesker først og hjælper med at designe nye løsninger, der løser deres problem.

Wilkes model for at arbejde kundefokuseret henter inspiration fra design verdenen. Modellen kan skitseres i en proces med fire faser. Først skaber vi de nødvendige kundeindsigter for at identificere problemet og kernebehovet. Så udvikler vi idéer, der kan løse behovet. I fase 3 arbejder vi med at implementere idéerne i forretningen og i den sidste fase arbejder vi med løbende forbedring af produkter, services og drift på tværs af organisationen.

Udvidelse af værdikæden fra indsigter til udvikling og implementering af konkrete løsninger er grundlaget i vores vækstambition.

Hent vores årsrapport her.

Du kan også skrive til Brian Blomholt, hvis du vil vide mere på brb@wilke.dk