Vi forstår dine kunder

Eksperter i mennesker og data der skaber grundlaget for forandring

I Wilke tror vi ikke på standardprojekter. Vi tror ej heller på, at alle forretningsmæssige problemstillinger kan og bør løses ens. Vi tror til gengæld på, at indsigter i adfærd, teknologi og trends er livsnerven i enhver virksomhed. Vi stiller de svære spørgsmål til kunderne, medarbejderne og ledelsen, som giver dig mulighed for at skabe effektive og empatiske løsninger, som jeres virksomhed kan bygge fremtiden på. Vi har udviklet en række tilgange og metoder, som kan hjælpe jer med at navigere i markedet og planlægge de træk, der skaber mest værdi for jeres kunder og for jeres virksomhed.

 
Wilke Tilgang (1).png
 

Vi skaber sweetspots dér hvor virksomhed og kunde mødes. Ved at forstå kundernes behov kan virksomheder stimulere efterspørgslen mest effektivt.

Vi hjælper dig med at holde virksomhed og kunder i sync, når behovene rykker sig.

 

3 kerneområder der sikrer øget værdiskabelse og tilfredsstillelse af kundernes behov

Vores løsninger falder indenfor tre overordnede områder, som hver især er nødvendige elementer for at øge værdiskabelsen og tilfredsstille kundernes behov. Ved at klikke på et af de tre forretningsområder, kan du læse meget mere om, hvad de dækker over, og hvilke services vi tilbyder indenfor hvert af de tre områder. Uanset din forretningsmæssige problemstilling, er vi sikre på, at vi kan hjælpe dig.

 

Vi tror på kundedrevet forretningsudvikling

Det giver god mening at have data på kundebehov i en foranderlig verden. Men lad os være ærlige. Hvis ikke analyser og kundefeedback fører til konkrete forandringer og forbedringer, skaber de ingen værdi. Så er det faktisk bedre at spare både ressourcer og energi. Vi insisterer på at forstå jeres forretningsmæssige problemstillinger, så vi kan oversætte indsigter til konkrete aktiviteter, der fører til merværdi. Så forvent at blive udfordret på jeres processer og dagligdags rutiner, så vi sammen kan skabe de aktiviteter, der hjælper jer med at tage de rigtige skridt for at nå jeres mål.

 

The Wilke Way

Her er hvad I kan forvente af os i processen - og hvad vi forventer af jer, for at sikre et værdifuldt output.

Wilke proces (2) (1).png

Digital plus analog = fremtiden

Overalt er der fart på digitalisering og automatisering af rutinemæssige transaktioner og arbejdsopgaver. Men alle kunder er mennesker og har stadig brug for at få gode råd, vejledning og hjælp af rigtige mennesker.

Hos Wilke sætter vi strøm til processer, hvor det giver mening. Men vi dyrker relationer mellem mennesker, for det er der, vi lærer, hvad der virker og kan rette op på vores fejl.

Med andre ord kan den digitale omstilling ikke lykkes uden menneskelig indsigt og stillingtagen, men mennesket er på den anden side lige så afhængig af automatisering, systemer og smart tech for at kunne følge med og nå nye højder. Derfor tror vi hos Wilke på, at den digitale fremtid ligger i samspillet mellem at benytte den rigtige teknologi og tilpasse den til de mennesker der skal bruge den.

Vi har tre overordnede digitale principper:

Tilgange - Dataprincip #1.jpg

God formidling af data er helt centralt, hvis man vil sikre forankring af viden og indsigt i alle led af sin organisation. Dashboards giver gode muligheder for at nå helt ud, men de centrale resultater opstår allerede i design fasen, hvor vi altid arbejder med mennesket som udgangspunkt. Det betyder brugerinddragelse og et skarpt fokus på at være empatiske og nysgerrige helt fra start.

Nem integration.png

God software, er software der integrerer sig godt med andre systemer. For Wilke er det centralt at kunne understøtte både store forretninger, der har egne systemer, og samtidig levere standardløsninger til mindre organisationer. Med vores projekter følger altid muligheden for at trække data via API’er, eller for at implementere vores rapporter i egne systemer. Nemt, bekvemt og uden at gøre det til et stort og voldsomt IT-projekt.

Smart data.png

At fremtiden er datafunderet er ved at være nutid, og det kræver evner til både at kunne behandle store mængder data men samtidig også at kunne omsætte ustrukturerede data til spidsfindig og værdiskabende viden. I praksis betyder det for Wilke et stort fokus på emner som SoMe listening, churn prediction med machine learning samt bearbejdning af store mængder tekst.