Spørgeskema

Kernen i indsamling af data i en specifik målgruppe.

Spørgeskema

Spørgeskemaer bruges til at indsamle data i en specifik målgruppe. Deltagerne tilhører alle denne målgruppe og vil få spørgeskemaet præsenteret via personlig samtale i telefon (CATI), spørgeskema via PC, smartphone eller iPad (CAWI) eller ansigt til ansigt (CAPI). Et spørgeskema er defineret ved at kræve interaktion fra deltageren (svar på spørgsmålene) og ved en intern logik og struktur, der er metodisk.

Hvad bruger man spørgeskemaer til?

Wilke har stor erfaring med programmering af spørgeskemaer. Vi har vores team siddende in house, hvilket betyder at vi kan levere hurtigt og samtidig sikre høj kvalitet på både form, indhold og skemaets logik.

Vi sparrer med dig som kunde på indhold og struktur. Baggrundsoplysninger anvendes i vid udstrækning, så det sikres, at deltageren får den bedste oplevelse (den skal gerne være kort og relevant), og samtidigt ikke farves til at svare i bestemte mønstre (bias). Wilke sikrer, at spørgeskema programmeres efter de ønskede specifikationer og med kundens endelige accept, inden vi påbegynder programmering af spørgeskema.

Vi tilbyder de basale spørgeskemafunktioner.. og meget mere!

Tankebobbel med ja

Hos Wilke tilbyder vi alle de basale spørgeskemafunktioner. Dvs. alle de, funktioner du måtte forvente i forhold til at gennemføre alle former for medarbejder- og kundeundersøgelser, meningsmålinger, borgerundersøgelser, løbende trackinger og spørgeskemaundersøgelser i almindelighed. Så hvis der er noget du gerne vil have tilføjet til din undersøgelse, og er i tvivl om det kan lade sig gøre, så er det korte svar: ”Ja, selvfølgelig kan vi det.

Vi er eksperter i standardiserede såvel som skræddersyede løsninger

Hos Wilke tilbyder vi alt fra standardiserede løsninger, som f.eks. Wilke Explore (måling af et koncepts styrke) til komplet skræddersyede løsninger. Det mest normale vil være en kombination, hvor de standardiserede spørgsmål/strukturer tilpasses den aktuelle problemstilling. Spørgeskemaet testes løbende, og lever altid op til de aftalte krav fra spørgerammen. På den måde sikrer vi en høj kvalitet, og minimerer risikoen for fejl. Vi sørger for altid at få en godkendelse af jer som kunde såvel som en intern godkendelse her i Wilke, inden vi præsenterer målgruppen for undersøgelsen.

Du kan se nogle af vores udvidede funktioner her:

Drag and drop.png

Drag and drop

Skala.png

Skalaer

Multimedia.png

Multimedia

Hotspot.png

Hotspot

Conjoint

MaxDiff.png

MaxDiff

Location point.png

Geolocation

Dashboard.png

Dashboard

Implicit test.png

Implicit test

Svar på individuelle spørgsmål registreres med det samme og lagres per respondent. Der registreres også en række metadata (tid for seneste ændring, ip-adresse for web, GPS for on-site undersøgelser, deltagerens login etc.). Vi anvender Confirmit som IT-platfform, som er et af de ledende og trendsættende IT-systemer på analysemarkedet. Vi sikrer og sørger hele tiden for, at vi er ajour med de nyeste løsninger og funktioner.

Med os er du altid GDPR-compliant

I Wilke går vi meget op i at indhente samtykke ved alle former for undersøgelser, hvor vi håndterer eller indhenter persondata. Derfor får alle repsondenter følgende information:

Ved at vælge at svare på denne undersøgelse giver du os dit samtykke til behandling af dine svar. Vi deler aggregerede resultater af vores undersøgelser med vores kunde i fuldt anonymiseret form, hvilket betyder, at vores kunde ikke kan identificere dig på baggrund af spørgeskemaundersøgelsen. De indsamlede oplysninger opbevares så længe, som vores aftale med vores kunde løber eller til oplysningerne ikke længere er relevante, dog ikke længere end 3 år efter indsamlingstidspunktet.

Du kan komme i kontakt med os på samtykke@wilke.dk.
Du kan læse mere om, hvordan vi behandler dine personoplysninger på
www.wilke.dk/privatlivspolitik.

Med Confirmit har vi mulighed for at gennemføre en standardiseret rens af personoplysninger.

At levere kvalitet er vores primære fokus

Vi har mere end 20 års erfaring i branchen, og var blandt de første til at oprette et internetpanel. I dag er vi blandt de bedste og gennemfører årligt 960.000 interviews via eget panel, eksterne paneler samt kundelister. Derfor går vi selvsagt op i at levere høj kvalitet - hver gang.

Vil du vide mere om, hvordan vi kvalitetssikrer vores spørgeskemaundersøgelser, kan du læse vores Panel Book her.

Du kan ligeledes læse vores kvalitetsdokument, hvor vi fortæller om diverse standarder, partnerskaber og systemer - bliv klogere her.

Vil du vide mere om spørgeskemaer?

Så kan du fange Simon, som er klar til at hjælpe dig videre i en fart!