Kend dine kunder efter Corona.

Hos Wilke tilbyder vi nu at køre karruselgrupper - din vej til hurtig indsigt i dine målgrupper.

Karruselgrupper giver dig hurtig indsigt i dine målgrupper.

 
Karruselgrupper

Samfundet er ved at åbne op igen, og ’the new normal’ er i gang med at finde sin plads i vores samfund. Hvad betyder det egentlig for dig og din virksomhed?

Vi giver jeres virksomhed en mulighed for at tage temperaturen kvalitativt på jeres målgruppe ved brug af ’karruselgrupper’.

Karruselgrupper foregår ved at vi inviterer 24 deltagere ind, der samles i 3 homogene grupper fordelt med 8 deltagere i hver baseret på alder.

De 3 grupper roterer rundt 3 gange, således at hver gruppe får et nyt tema i hver runde som de skal forholde sig til.

Du kan selv være med til at bestemme temaerne der skal undersøges, men flere peger på:

 

Hvad får du ud af karruselgrupper?

 

#1 TOPLINE RAPPORT I POWERPOINT.

Alle deltagende virksomheder får en top-line rapport i PowerPoint på 12-15 slides. Rapporten indeholder konklusioner, anbefalinger, citater m.m.

#2 INDLEDENDE ONLINE OPSTARTSMØDE.

Ca. 1 uge forud for karruselgrupperne afholder Wilkes konsulent et opstartsmøde med dig, så vi sikre leverance af en værdifuld rapport samt bliver i stand til at udvikle en spørgeramme ud fra dit tema. Mødet foregår online på Teams eller Zoom.

#3 MULIGHED FOR PRÆSENTATION AF RESULTATER.

Vi tilbyder at præsentere resultaterne for jer mundtligt, som igen foregår online via Teams, Zoom eller en anden foretrukken platform. Præsentationen leveres 3 arbejdsdage efter grupperne.

Her giver karruselgrupper værdi.

 
Forandring.png

Ved forandringer.

Når du har brug for at tage temperaturen på kundernes forbrug, stemning og adfærd, fx efter Covid-19, eller hvis en konkurrent udfordrer markedet med et nyt produkt.

Tid.png

Når hastighed er en faktor.

Når I har brug for kvalitative indsigter fra målgruppen her og nu. Med karruselgrupper er der kun 2 ugers aftræk fra jeres “go” til indsigt.

 
Kvant.png

Grundlag for kvantitativ analyse.

Når I planlægger et kvantitativt studie og har brug for at sikre, at I får stillet de rigtige spørgsmål og dermed får maksimalt udbytte af investeringen i det kvantitative studie.

Idé.png

Som led i idéudvikling.

Når I planlægger en proces for idéudvikling, kan karruselgrupper bruges som afsæt. Fx kan I deltage i karruselgrupper tirsdag aften og gennemføre idéworkshop onsdag.

 

Praktisk information.

 

FREKVENS.

Karruselgrupperne gennemføres ca. 1 gang om måneden. Eneste forudsætning for gennemførelse er, at 3 virksomheder deltager.

LOCATION.

Grupperne foregår på Wilkes kontor på Christianshavn. Der er faciliteter til at køre alle 3 grupper på én gang.

DATO.

Næste runde af karruselgrupper er planlagt til tirsdag d. 30. juni og torsdag d. 20. august.
Begge dage fra 16.30-20.30.

 

FLUE PÅ VÆGGEN.

Det er muligt at overvære grupperne fysisk (dog kun 1 person pr. virksomhed) eller overvære jeres tema online.

MODERATORER MED ERFARING.

3 af Wilkes erfarne moderatorer kører karruselgrupperne. Hver moderator har et tema, så vi sikrer dybde og nuancering i dataindsamlingen.

PLADS TIL ALLE.

Alle typer af virksomheder kan deltage. Det eneste krav er, at I har et tema, som I gerne vil have undersøgt.

 

Pris 55.000 kr. ekskl. moms pr. deltagende virksomhed (ét tema x 3 grupper)

Tilmelding sker efter først til mølle-princippet - der er plads til 3 virksomheder i alt. Skal I nå med i juni-runden, skal vi have jeres tilmelding inden 22. juni.

Tilmeld din virksomhed til karruselgrupper d. 30/06 eller 20/08.

Wilke
Overgaden Neden Vandet 9C
1414 København K

 
Mette Stensbek
 

Spørgsmål?

Mette er klar til at alle dine spørgsmål om karruselgrupperne - lige fra temaer til set up’et.

Du er også meget velkommen til at ringe til Mette på 28 45 53 19.

Book an appointment.

It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world. Whatever it is, the way you tell your story online can make all the difference.