CX BENCHMARK 2022

Indsigter om Danmarks bedste kundeoplevelser

Vil du blive klogere på, hvad der er vigtigst i en god kundeoplevelse? Vi har spurgt 3.000 danskere om hvilke aspekter, de finder mest afgørende for at få en god kundeoplevelse. Her ser vi bl.a., at der skal være styr på “the basics” før man laver yderligere tiltag for at løfte serviceoplevelsen - det vil sige, at det skal være nemt for kunderne at være i kontakt med kundeservice, de skal kunne få løst deres problemer og medarbejderne skal være imødekommende, når de kommunikerer med kunden. I rapporten kan du desuden se hvordan de enkelte brancher klarer sig, og se de 50 virksomheder, som er bedst til kundeoplevelser i følge kunderne selv. Dyk ned i de spændende indsigter og bliv klogere på hvad du kan gøre, for at løfte din kundeoplevelse 💡

God læselyst!

Hent rapporten her!

Vil du vide mere om Danmarks bedste kundeoplevelser? Skriv til Christian på chhe@wilke.dk - han er klar til at hjælpe dig!