Læs med når vi deler vores viden
#alle #metoder #retail #design #innovation
Native Advertising - det virker altså!
Co-creation, eller samskabelse som det også hedder i dansk, handler om at skabe noget sammen. Begrebet udsætter et behov for ved skabe noget sammen med brugerne. Det kan være eksternt som interne brugere, så det færdige produkt eller service møder brugernes behov. Her giver vi dig 7 vigtige ting du skal gøre og være opmærksom på, for at hjælpe deltagerne til at lykkes i en co-creation proces.
Succes med co-creation processer gennem disse 7 vigtige greb
Co-creation, eller samskabelse som det også hedder i dansk, handler om at skabe noget sammen. Begrebet udsætter et behov for ved skabe noget sammen med brugerne. Det kan være eksternt som interne brugere, så det færdige produkt eller service møder brugernes behov. Her giver vi dig 7 vigtige ting du skal gøre og være opmærksom på, for at hjælpe deltagerne til at lykkes i en co-creation proces.
Advertorials - Danskernes opfattelse af annoncørbetalt indhold
Kunne du tænke dig at vide hvordan man skaber god annoncering gennem annoncørbetalt indhold såvel som hvilke faldgruber du bør være opmærksom på? Daniel Ebert Pedersen har været forbi Børsen for at deltage i deres podcast Native Advertising, hvor han sammen med værterne Stine Bjerre Herdel og Maria Rossen vender ovenstående.
Online handel af dagligvarer bliver detailkædernes fremtidige vækstkanal
I flere år har dagligvarekæderne tøvet med at satse på onlinehandel. De fleste kæder har set på, hvordan Nemlig.com år efter år har kæmpet med underskud. Den økonomiske kalkule har ganske enkelt ikke vist et grundlag for at drive online dagligvarehandel i Danmark. Coronakrisen har ændret dette billede. Læs her hvordan danskernes adfærd er blevet forandret, og hvad vinderkriterierne for fremtidens dagligvarehandel er.